Gå til innhold

SNIKTITT: Nexus 6P har diger skjerm, men er kompakt i hånden


Anbefalte innlegg

 

 

 Så det at mobilene blir større stemmer jo egentlig ikke ...... Små modeller derimot har det blitt stadig færre av.

 

 

Ellers er jo 6P og 5X pga forskjellige produsenter. Hadde Huawei lagd 5X, hadde den nok vært ganske så lik 6P.

 

Mobilene blir ikke større, men det blir stadig færre små modeller?

 

Har ikke du argumentert ganske heftig for at 5X er omtrent helt lik en mindre 6P?

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovedmodellene til de store produsentene blir IKKE mindre. Samsung har jo f.eks sluttet å lage sine Galaxy X mini (minus). Det virker altså som om det er mindre satsing på de mindre mobilene. Toppmodellene derimot er uendret i størrelse. Samtidig ser vi flere og flere som hopper på phablet toget etter Galaxy Note sin suksess. Er ikke det en indikasjon på at produsentene har funnet ut at sannsynligvis så er det lite penger i modeller under 5.0-5.2 av high end telefoner?

 

Jeg har sagt at det er fullt mulig at opplevelsen på 5X kommer til å være like god. Vi vet ikke det enda, så det er for tidlig å si noe om det. Nå har jo google bekreftet high end AMOLED for 6P, så det gjør jo at 6P nå har en klar fordel (i tillegg til lagring). På tidspunktet jeg skrev det derimot kunne det like godt vært en svært dårlig AMOLED skjerm, langt dårligere enn LG sin LCD.

Lenke til kommentar

 

AtW

 

Motorola Moto X Style har en SD 808

" On the other hand, the Style is faster in CPU-limited scenarios than some of the Snapdragon 810 devices I’ve reviewed, such as the OnePlus 2 (by 16%), the LG G Flex 2 (by 18%) and the HTC One M9 (by 29%)."

 

Som jeg sa, hvorfor er ytelsen til 810 noe folk ønsker seg fra Nexus 6P? Det er dette jeg mener med å ikke bare se på tallene, og si "denne er bedre enn denne, jeg vil ha dette". Og slikt som det er nå, har vi ikke noe annet enn slike tall å basere oss på. Så stiller meg undrende til alle kjappe konklusjoner.

 

Kilde:

http://www.techspot.com/review/1071-motorla-moto-x-style/page3.html

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...