Gå til innhold

Rainbow Six: Siege har ingen enspillerkampanje


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det også i fullversjonen vil være slik at spillet går gjennom en bruker? Litt irriterende når matchene avbrytes hver gang en gir seg :p

 

Egentlig skal bare voip være spiller-host, og resten av data overføres fra server. Ikke det inntrykket jeg fikk fra T-hunt i betaen, men det ble nevnt på feedback forumet som nå er borte.

 

PVP skal være kun kjøres oå dedikerte servere. Men uten server list betyr jo at du kan risikere å få en langt borte i gokk fordi matchmaking brukte så lang tid at 2-300ms er greit for den så lenge du får noen å kjempe imot

Lenke til kommentar

Har nå lagt ned noen timer i spillet å har hatt det ganske så gøy så langt. Det er noen ting de må få fikset på å det er de forskjellige zoom våpnene har når man bruker ironsight. Hagle og pistoler har kanskje 10% zoom mens en assault rifle har kanskje 15-20% zoom. Er jo klin umulig å bli vandt til sensitiviteten når de har forskjellig zoom på våpnene. Ping er også en ting jeg sliter noe voldsomt med, å finner sjeldent en runde hvor jeg har under 100ms i ping, så multiplayer blir et lite mareritt der man står å skyter fienden full av kuler, mens han står med ryggen til å oneshotter deg. Ventingen mellom rundene blir også litt i lengste laget synes jeg, man venter jo omtrent like lenge som en runde varer å det er lite gøy.

 

Spillet har potensiale, men jeg er ikke helt overbevisst enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...