Gå til innhold

Avstemning: Dagens innvandring


  

63 stemmer

  1. 1. Hvor mange vil du ha inn?

  2. 2. Er du bekymret for fremtiden med tanke på innvandring?

    • Nei
    • Tja, de burde begynne å bremse ned slik at det blir tid til integrering så en unngår gettoer
    • Ja
  3. 3. Burde det vært folkeavstemning før valget om antall blei bestemt ?

  4. 4. Har du barn, barnebarn eller nieser å tenke på når du stemmer her ?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Journalistisk Venstreparti er definitivt partiet med mest makt i Norge. Ryggløse politikere tør ikke stå opp imot dem, unntak Tybring-Gjedde. 

Journalistene satte agendaen i flyktning invasjonen. Vi må ha gått til andre kilder for å se hvem majoriteten av "flyktningene" er: Unge menn i militærdyktig alder. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er ikke imot innvandring/ flyktninger på generellt grunnlag, men jeg er imot å ta imot masse folk uten å tenke på kaoset som oppstår når vi mangler en ordentlig struktur rundt det. Jeg er også imot det å bruke penger på innvandrere her hjemme da de samme pengene er verdt mange titalls ganger mer i landene de (som oftest) kommer fra.

 

Det aller værste med innvandringen og flyktningene er å tenke på de som ikke kommer seg hit, det er rett og slett forkastelig. Vi velger å ta inn, si 10.000 av en gruppe på 1.000.000. På hvilket grunnlag velges det? Er det de mest trengene som får komme? Hva skal de gjøre når de kommer hit? Hva med familien som blir etterlatt?

 

Hadde vi satt inn militære ressurser for å beskytte dem (militæret koster jo penger uansett) og brukt alt de hadde fått på NAV der nede så kunne vi hjulpet kanskje 100.000 med de samme pengene. Hvorfor går ikke verden sammen for å eliminere problemet med flyktninger (i krigsherjede områder) en gang for alle. Ja, det er problemer i forhold til den kalde krigen som enda pågår, men det må vel for faen gå an å snakke med hverandre for å få en løsning for alle de uskyldige stakkars folka som bare lider en endeløs nød pga dette.

 

Når jeg skriver dette så tenker jeg ikke på islamisering el.l i det hele tatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

På tide å avslutte den "midlertidige" innvandringstoppen fra 1975. Fri inn og utvandring er en del av en menneskerett som kalles fri ferdsel.

Greit, men da må du akseptere en total liberalistisk pakke. Liten stat, og ingen NAV.

Høres bra ut det, retten til å søke lykken og bosette seg der man vil er viktigere enn velferdsstaten, som uansett vil kollapse av seg selv under sin egen manglende bærekraft.

Lenke til kommentar

I mangel av lignende , og interessen eg har så hadde eg satt pris på svar avstemningen.

 

Eg hører fra media hvor mange som støtter, men eg ser lite til det på jobben, og generelt i det private.

 

Så eg venter i spenning og håper flest mulig avgir valget sitt.

Edit: viktig informasjon som burde vært med fra starten av. Avstemningen gjelder i denne omgang syria flyktningene

Lenke til kommentar

I mangel av lignende , og interessen eg har så hadde eg satt pris på svar avstemningen.

 

Eg hører fra media hvor mange som støtter, men eg ser lite til det på jobben, og generelt i det private.

 

Så eg venter i spenning og håper flest mulig avgir valget sitt.

Jeg ser ingen ulemper ved innvandring. Derimot ser jeg vår manglende evne til integrering som en alvorlig fare. Integrering virker begge veier!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...