Gå til innhold

Historievinduet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438
Skrevet

Minner litt om gamle bilder av "Fanteskuter", hadde det ikke vært for de mer moderne båtene i bakgrunnen.

Likte kompen, og helt enig med I.N. Tipper du sitter/står inne i ei bu el. og ser ut av et vindu....

Kreativt og litt kunst over dette. Artig å se at du tør leke deg med uttrykk.

Skrevet

Jeg ville kutta vekk nederste åpningen. Det over greier seg best aleine.

Etterbehandlingen din gjør virkelig susen her. Men uten godt arbeid i felten også hadde det ikke hjulpet med etterarbeidet.

Roar

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger Magnar, Ingvald, Pål og Roar! Trodde egentlig jeg hadde slettet dette bildet... Var ikke helt fornøyd med snittet... Prøver meg med en V2 her - som jeg kanskje syntes funket noe bedre... ;-)

Skrevet

Minner litt om gamle bilder av "Fanteskuter", hadde det ikke vært for de mer moderne båtene i bakgrunnen.

Likte kompen, og helt enig med I.N. Tipper du sitter/står inne i ei bu el. og ser ut av et vindu....

Hehe... Jeg er en lekende rebell ;-)

Bildet er forøvrig tatt på restaurant Bølgen og Moi i Ny Hellesund... Det burde jo du ha sett ;-)

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger Magnar, Ingvald, Pål og Roar! Trodde egentlig jeg hadde slettet dette bildet... Var ikke helt fornøyd med snittet... Prøver meg med en V2 her - som jeg kanskje syntes funket noe bedre... ;-)

Ønsket meg et "vindusperspektiv" her - så da fikk det være med litt spesielle vinkler ,-)

Gjest member-296438
Skrevet

Bildet er forøvrig tatt på restaurant Bølgen og Moi i Ny Hellesund... Det burde jo du ha sett ;-)

Tja, vi i arbeiderklassen får kun jobbe i et av firmaene som har levert møblene/innredning.....Moi er stadig innom, uten at vi tar Bølgen.......

Skrevet

Tja, vi i arbeiderklassen får kun jobbe i et av firmaene som har levert møblene/innredning.....Moi er stadig innom, uten at vi tar Bølgen.......

Hahaha!! :-D

Skrevet

Veldig bra Gro! V2 best ;)

Takk Helene! Helt enig med vurderingen... Hadde som sagt trodd at jeg hadde slettet V1 før folk begynte å kommentere... men da lot jeg det bare stå ;-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...