Gå til innhold

Dette er den første spillkontrollen til nye Apple TV


Anbefalte innlegg

 

 

At Apple TV skal forandre det har jeg ingen som helst tro på...

Vel, vi får se. Det tar jo nødvendigvis noe tid før noen kan trekke noen konklusjoner, men jeg står på mitt tippetips om at spillmarkedet vil være dominert av Apple om tre år.

 

Blir jo litt artig å titte på denne tråden om tre år (hvis jeg husker den) og se om jeg tok feil eller ikke.

 

Jeg har store vanskeligheter for å se det, men om din hverdag idag allerede er dominert av Apple-produkter ( om du utelukkende bruker Apple-produkter og har både iphone, ipad, apple tv, macbook og til og med apple watch etc) så kan jeg forstå at du kommer fra et annet ståsted. Og blant de svært lojale Apple-brukerne ( de som sitter oppe nattestid for å følge pressekonferanser...) vil nok spilling på Apple TV slå relativt godt an  , men blant alle de andre ( som tross alt er den store majoriteten) vil ATV være en ikke-faktor. Og det vil være svært få kunder som kommer til å skifte til Apple bare pga  ATV og spilling...

 

Og det er ikke som om at Sony, Microsoft, Nintendo eller for den del Steam eller Google kommer til å sitte på gjerdet de neste tre årene og nærsagt "hvile på laurbærene".  Apple ligger (naturligvis) milevis bak samtlige på flere vesentlige punkter innen gaming, og slik kommer det mest sannsynlig til å være fremover også.

Jeg har faktisk mer tro på at Google kan blande seg inn i gaming-industrien enn hva Apple kan.

 

 

Mye mulig du får rett. Det har alltid vært sagt at det er vanskelig å spå om fremtiden. Men da har vi to ganske ulike spådommer hvert fall, så får vi jo se om noen av de slår til...:-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...