Gå til innhold

StarCraft II: Legacy of the Void har fått slippdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, enda et Starcraft som kanskje når samme høyde som forgjengeren.

Jeg tviler, fordi Blizzard går lenger og lenger vekk fra hva Starcraft var.

Jeg gir det 3 måneder så er hypen vekk og vi er tilbake til samme stadiet som nå.

 

Nope, jeg tviler på at et enkelt spill kommer til å få samme popularitet som StarCraft hadde, spesielt siden dette bare er en expansion til et spill som er populært, men som på ingen måte kan måle seg med forgjengeren i allmenn interesse. Men det kan man heller ikke forvente. SC2 er et bedre spill enn det SC1 var, men konkurransen er mye større nå, og moba'ene har tatt over i esport-sammenheng, så det blir litt mer nisje enn de dagene hvor SC hadde egne TV-kanaler.

Lenke til kommentar

SC2 er et bedre spill enn det SC1 var, men konkurransen er mye større nå, og moba'ene har tatt over i esport-sammenheng, så det blir litt mer nisje enn de dagene hvor SC hadde egne TV-kanaler.

 

For det første, SC2 NÅ er et bedre spill en SC, SC2 ved release var ikke i nærheten.

 

Konkurransen er ikke større da det er færre spillere totalt sett.

 

"mobas" eller ARTS som det heter er sosiale spill, Starcraft er solo spill, 1v1 er kjedelig som pokker i en tid hvor folk vil spille MED venner, ikke bare spille alene.

 

Jeg sier på ingen måte at Starcraft2 LOTV blir DÅRLIG, men jeg sier det rett ut at ingen kommer til å bry seg om SC2 LOTV 3 måneder etter release, akkurat som nå, fordi Starcraft i seg selv er et 1v1 spill, det har bare blitt bestemt og sånn er det.

Det passer ikke inn i 2015.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...