Gå til innhold

Slik er nye iPhone 6S


Anbefalte innlegg

 

La meg se om jeg forstår første del av innlegget ditt over her, TKongen...du henger deg opp i tiden det tar å lade en mobiltelefon? Og lar det bli en faktor for å finne ut hvilken mobiltelefon som er best? Må være noe jeg misforstår her...(?)

Den Apple 6s som ble lansert i går var et flott stykke teknologi. Spiller mindre rolle om den har en "s" i navnet.

 

Du kommer midt inn i en diskusjon og begynner å trekke helt ville slutninger basert på noe du ikke har fulgt med på. Enten leser du diskusjonen og blir med, ellers så foretrekker jeg at du ikke kommer inn for forstyrre diskusjonen.

Ville slutninger???

 

Jeg spurte deg et spørsmål...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svært ledende spørsmål der du allerede har bestemt deg for hva du tror jeg mener. Spørsmål som viser at du åpenbart ikke har fulgt med. Det å spørre et spørsmål utelukker ikke å trekke ville slutninger. Du trenger bare litt kjennskap til ord, og det er ikke noe problem i det hele tatt. Måten du stiller spørsmålet er åpenbart vinklet for å latterliggjøre det jeg skriver, og fremheve at alt Apple lanserer er "et flott stykke teknologi" (hverftall hvis den kom ut for 3 år siden). Du kommer selvfølgelig til å benekte dette, men for min del avslutter jeg hvertfall dette her. Jeg er mer opptatt av å diskutere saken, så hvis du har noe å tilføye i den grad så kan jeg gjerne svare.

Lenke til kommentar

Svært ledende spørsmål der du allerede har bestemt deg for hva du tror jeg mener. Spørsmål som viser at du åpenbart ikke har fulgt med. Det å spørre et spørsmål utelukker ikke å trekke ville slutninger. Du trenger bare litt kjennskap til ord, og det er ikke noe problem i det hele tatt. Måten du stiller spørsmålet er åpenbart vinklet for å latterliggjøre det jeg skriver, og fremheve at alt Apple lanserer er "et flott stykke teknologi" (hverftall hvis den kom ut for 3 år siden). Du kommer selvfølgelig til å benekte dette, men for min del avslutter jeg hvertfall dette her. Jeg er mer opptatt av å diskutere saken, så hvis du har noe å tilføye i den grad så kan jeg gjerne svare.

Tror ikke helt jeg føler at dette besvarte det jeg spurte deg om. Mener du at man kan bruke ladetid som grunnlag for å si at den ene telefonen er bedre enn den andre?

 

Det var rett og slett et helt greit spørsmål...

Lenke til kommentar

Javel. Tror aldri jeg har sjekket ladetid på noen ladbar dings jeg har hatt jeg, og må si at jeg heller ikke kjenner noen har sjekket dette. Ikke aner jeg hva ladetiden er på de ladbare dingsene jeg har heller.

 

Og neimen har jeg heller aldri hatt noe problemer med det.

 

Men det er jo fint at noen vektlegger dette. Det driver sikkert ladebransjen fremover...:-)))

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vurderer å kjøpe iPhone når jeg nå er i New York. Vurderer da egentlig 6 siden 6S blir 1000 kr dyrere. Noen som kan tenke seg hva de norske prisene for 6 og 6S 64GB blir etter at man kan bestille 6SS? Antar prisen på 6 vil komme noe ned fra kr 7.390. Er vanskelig å sammenligne når 6S ikke er tilgjengelig i Norge enda.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe iPhone når jeg nå er i New York. Vurderer da egentlig 6 siden 6S blir 1000 kr dyrere. Noen som kan tenke seg hva de norske prisene for 6 og 6S 64GB blir etter at man kan bestille 6SS? Antar prisen på 6 vil komme noe ned fra kr 7.390. Er vanskelig å sammenligne når 6S ikke er tilgjengelig i Norge enda.

 

cdon.no tar 7490,- for 16GB:

http://cdon.no/mobiltelefoni/produsenter/apple/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...