Gå til innhold

Islam - den største trusselen mot Europa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns vi burde være redde for amerikanere jeg

almostpolitically.gif

Sånn ser de ut, og alle er bare ute etter å ha sex med familien sin. De bryr seg ikke om loven, men kjører rundt i biler med åpent plan og rober yihaaa, som bare må forstå's som et gledesutbrudd i det de er i ferd med å gjøre kriminelle handlinger. 

om disse kommer til Norge så kommer ikke et eneste tog til å få stå i fred uten at det blir ranet, de har uendelig med tilgang til våpen, og eier ikke respekt for loven.

om disse kommer til Norge spår jeg overtakelse og krig innen 5 år. Vi blir utsatt for folkemord da disse formerer seg med sine egne og kommer også til å ta våre koner og barn.


andre her som har hørt om Amerikanere? ligger sikkert en video eller to på youtube, som en eller annen kan poste.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Vi tok et oppgjør med nazistene under 2. verdenskrig, vi klarer sikkert å håndtere nazismen versjon 2.0

Oi - imponerende! Du må jo nærme deg 90, men skriver noenlunde forståelig og det til og med på E.D.B.!

 

Ikke sant, man holder koken. Eller vent, er sånn nasjonsretorikk utelukkende forbeholdt nasjonalister kanskje? Som kan snakke på vegne av nasjonen sin og forteller om flotte hvite dager da den største overskriften i avisa var "neger på Ål stasjon". Da de "bygde" landet som de så fint sier.

 

Er vel en sånn landssviker de vil ta livet av, som de så pent sier på ulike "norsk kultur er best"-forum.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Vi tok et oppgjør med nazistene under 2. verdenskrig, vi klarer sikkert å håndtere nazismen versjon 2.0

Oi - imponerende! Du må jo nærme deg 90, men skriver noenlunde forståelig og det til og med på E.D.B.!

 

Ikke sant, man holder koken. Eller vent, er sånn nasjonsretorikk utelukkende forbeholdt nasjonalister kanskje? Som kan snakke på vegne av nasjonen sin

Mulig slike talemåter også kan finnes hos andre, det vet jeg ikke noe om. Men noen god unnskyldning er ikke det, for å si det sånn. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om sitatet over er løgnaktig eller bare latterlig. Eller vent - kommer det fra en kulturrelativist, kan det jo være begge deler?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det første som må skje hvis typer som trådstarter noen gang får virkelig makt her til lands, er at man må nesten håpe på at de da vil fjerne ytringsfriheten ... mest fordi at slik grad av genuin stupid dumskap, forsøkt formulert som noe med virkelig substans, er til å få vondt i hodet av

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Til TS:

 

Hva er sharia loven? Og hvor kan jeg lese om sharia lovene i Koranen?

 

Det finnes statistikk som beviser at muslimer står bak et stort andel av kriminelle handlinger foregått i Norge,

 

Kan du finne fram denne statistikken?

Enten er du som oss, eller er du i mot oss. Muslimer som nekter å lære seg norsk, forstå den norske kulturen, og er i mot demokrati og ytringsfrihet har ingenting å gjøre her i Norge.

Som oss eller imot oss? Hvor blir det av ytringsfriheten da?

 forstå den norske kulturen

 

Utdyp gjerne hva den norske kulturen er?

Lenke til kommentar

Mulig slike talemåter også kan finnes hos andre, det vet jeg ikke noe om. Men noen god unnskyldning er ikke det, for å si det sånn. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om sitatet over er løgnaktig eller bare latterlig. Eller vent - kommer det fra en kulturrelativist, kan det jo være begge deler?

Hvis vi først skal være ekstremt kranglete, og det skal vi visst, så er det veldig mye rart i innlegget ditt.

 

- Jeg ser ingen indikasjon på at Rampage er kulturrelativist. Er dette noe du finner på? Det ville i så fall være ganske mye mer alvorlig enn å benytte seg av en helt normal talemåte - det du hisser deg opp for.

- Om Rampage så er kulturrelativist eller ikke, så forstår jeg ikke hvor du vil. Jeg vet ikke hvilket sitat du mener med 'sitatet over', da det er flere, men her er alternativene: 1) Vi - som i det norske folk - tok et oppgjør med nazistene. 2) Vi - som i det norske folk - klarer sikkert å håndtere nazismen 2.0. 3) Spørsmål om bruk av "vi" for å sikte til det norske folk er forbeholdt nasjonalister.

 

Nazistene tapte, den er grei. 2) og 3) har ingen sannhetsverdi, så de kan ikke være usanne. Til slutt virker det også som du ikke vet hva kulturrelativisme er for noe.

Endret av Sheasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes statistikk som beviser at muslimer står bak et stort andel av kriminelle handlinger foregått i Norge, der voldtekt og æresdrap topper listen. 

 

Nei, det gjør det nok ikke. Kriminalstatistikkene i Norge sorterer ikke på religion, bare på statsborgerskap. Dog har politiets egne registre antagelser om etnisitet.

 

Og nei, voldtekter og æresdrap topper ikke listene over kriminelle handlinger. Nå vet vi ikke hvor mange æresdrap som begås, men det er neppe mer enn en håndfull kjente eksempler de siste 10 årene, av årlig mellom 30 og 40 drap. Drapsraten er forøvrig synkende. For 25 år siden var den over 40 i snitt pr. år, for 15 år siden var den under 40, og idag er den nesten nede i 30.

 

Vi vet at innvandrere (dog ikke bare muslimer, men også øst-europeere og andre) er overrepresentert på kriminalstatistikkene. Grov vold/voldtekt og annen alvorlig kriminalitet begås i forhold til folkegruppenes størrelse 2-3 ganger så ofte av innvandrere. Historisk har vi kunnet si at mens 2-3 av 1000 etniske nordmenn er kriminelle, er 7-8 innvandrere det. Men enkelt matematikk forteller oss da at av 1000 nordmenn er 997 ikke kriminelle, og av 1000 innvandrere er 992 ikke kriminelle. 

 

Så da blir spørsmålet, hva er den rette politikken for å få has på de henholdsvis 2-3 og 7-8, uten å ramme de ditto 997 og 992?

 

Ikke for å unnskylde kriminalitet begått av muslimer, eller av etniske nordmenn eller andre grupper. Innvandringen fører til økt kriminalitet, det er ikke til å legge skjul på. Men vi har altså ikke statistikker gruppert på religion. Kanskje burde vi hatt det?

 

Geir :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vi lever i en tid der kritikk av Islam og muslimer blir sammenlignet med rasisme og diskriminering. En tid der Europa blir oversvømt av muslimske "flyktninger".

 

Hva vil du kalle dine holdninger mot Islam da?

 

 

 

 Det finnes statistikk som beviser at muslimer står bak et stort andel av kriminelle handlinger foregått i Norge, der voldtekt og æresdrap topper listen.

 

Finn denne statistikken, så kan vi duskutere denne. In till videre, er dette bare en myte som er laget av dere som ikke egentlig er muslim hatere, men hater muslimer.

 

 

 

1. Steng alle moosker, og ha lover som forbyr alle å være aktiv i enhver muslimsk organisasjon.

 

Har du lest koranen? har du noen gang vært i en moske? Det er sterke meninger du fremmer her, og da bør du i alle fall komme med noe mer enn "Sånn er det bare"

 

 

 

2. Utvis enhver muslim som begår kriminell handling langt bort fra Norge og Europa, uansett alder og kjønn.

 

Er det værre når en muslim, måtte han være fra norge, midtøsten eller hvor han nå enn kom i fra, gjør en kriminell handling, kontra det at en nordmann gjør en kriminell handling? I så tilfelle, hvorfor? Tror du virkelig at religion er grunn for kriminell virksomhet? Hvordan forklarer du da at kriminalitet forekommer i alle værdens folkeslag, uansett hvilken religion de måtte ha?

 

 

 

3. Alle muslimer som nekter å integrere seg skal sendes ut!

 

Hvorfor bare muslimer? hva med polakkene som du underbetalte for å bygge ny terasse til hytta, som ikke kunne et kløyva ord norsk?

 

 

Er slik fremmedfrykt som du framtoner her som skremmer meg mest med landets fremtid. Jeg begynner å få en misstanke om at Hitler egentlig hadde en nok så lett jobb..

Lenke til kommentar

Til TS:

 

Hva er sharia loven? Og hvor kan jeg lese om sharia lovene i Koranen?

 

 

Du finner ikke "sharia" loven i Koranen. Den finner du i forbindelse med Hadithene. Hadithene er fortolkninger av Mohammeds ord og en rekke ting han ikke sa, men som sikkert mente dersom han hadde husket på det.

 

De er som Luthers katekisme, der Martin forklarer hva Gud egentlig mente.

 

Foreslår å lese.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...