Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kvise midt i pannen!


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er stor fare for at det blir eit svært krater dersom du trykker formykje på den.

 

Det einaste trikset som eg har er å sette ein tape-bit over kvisa over natta, då vil huda bløtne opp slik at du får tatt hol på kvisa og tømt den for verk utan å trykke verket innover i huda. Men dette er meir eit triks for å få vekk inngrodde kviser som er såre gjer vondt. Det vil ta mange dagar før det blir bra igjen.

 

Om du skal noke viktig alt i morgon så vil eg anbefale at du bruker sminker til å tone ned raudfargen, då er den i alle fall ikkje like synlig.

Lenke til kommentar

Det er stor fare for at det blir eit svært krater dersom du trykker formykje på den.

 

Det einaste trikset som eg har er å sette ein tape-bit over kvisa over natta, då vil huda bløtne opp slik at du får tatt hol på kvisa og tømt den for verk utan å trykke verket innover i huda. Men dette er meir eit triks for å få vekk inngrodde kviser som er såre gjer vondt. Det vil ta mange dagar før det blir bra igjen.

 

Om du skal noke viktig alt i morgon så vil eg anbefale at du bruker sminker til å tone ned raudfargen, då er den i alle fall ikkje like synlig.

Har prøvd å skvist den men den er så "moden" at det ikke funker. Hva om jeg er gutt?  :)

 

Anonymous poster hash: e76ec...1c6

Lenke til kommentar

Har du tilgang på isbiter hjelper det å forsiktig gni isbiten forsiktig inntil kvisen helt til isbiten smelter (som tar omtrent 5 minutter). Bare vær forsiktig så du ikke sprekker kvisen, da begynner det å blø, og det tar lengre tid før den går bort. Du kan godt prøve flere isbiter, men pass på så du ikke får frostskader. :)

 

Det har i hvert fall fungert for meg dersom jeg må bli kvitt en kvise fort, og hevelsen går alltid bort i løpet av en dag! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...