Gå til innhold

GameCube femdobler markedsandelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nintedo har opplevd et fantastisk salg i Europa etter det siste priskuttet. De tidoblet salget og har nå femdoblet markedsandelen i Europa. Med det er GameCube plutselig på andreplass foran erkerivalen Xbox.

Les artikkelen her

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For min del må jeg bare gratulere Nintendo. Godt for dem, så vidt jeg kan se, og godt for oss forbrukere. Gamecube-pakken med Double Dash ser heller behagelig ut, synes jeg.

Endret av oerhört
Skrevet

Hmmhmm.. FEMdoblet på enn sånn kort tid.. Sykt altså. Håper Microsoft puller off et stunt snart de og :) Nei men det er billig med Gamecube nå. Noen som vet om prisene kommer til å stige eller hvor mye Mario Kart pakka koster?

Skrevet
Hmmhmm.. FEMdoblet på enn sånn kort tid.. Sykt altså. Håper Microsoft puller off et stunt snart de og :) Nei men det er billig med Gamecube nå. Noen som vet om prisene kommer til å stige eller hvor mye Mario Kart pakka koster?

Jeg trodde jeg leste at den ville komme på 1299, men jeg kan ta feil (bombe).

Skrevet
Godt for dem, så vidt jeg kan se, og godt for oss forbrukere.

Så enig så enig. Dette her er bra for oss forbrukere.

Men både xbox og gamecube selges vel med tap for tiden? (vet ikke hvordan det ligger an med Playstation)

Det tyder vel på at det kanskje bare er marked for to store konsoller..

Skrevet

sony har den dyreste og eldste konsollen, men alikevel selger ps2'n mange ganger fler enn cube og xbox, selv om de rent teknisk er overlegne konsoller. Da er det noe som ikke stemmer, syntes as ps2-pris kunne være omtrent som på cuben.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg synes det er så dumt at det koster så mye å "komme i gang" jeg...

Man "må" jo ha et minnekort til 3-400 kr og en ekstra kontroller til 4-500(?). Blir jo 2 lapper for en Gamecube med ett spill da :(

Men har lyst på likevel, har mange gode minner fra Super Mario Kart tidligere :yes:

Skrevet

kjøpte minnekort for 149,- orginalt. dessuten kan du kjøpe uorginale, som har større plass for samme pris mange steder. en kontroller koster ca 300 forrige gang jeg sjekket. Og de mest populære gc-spillene koster jo kun 299,- hver. Billig moro, syntes nå jeg :)

Skrevet

Nei, ikke alle kan kalle seg det samme som dem...

Er hvertfall viktig med reisningen til Nintendo (pun intended). :blush:

De har stått i stor fare for å fiendtliggjøre seg for mange og det er synd...

Særlig siden konsollen er så bra. :wow:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...