Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flørting mellom to jenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det blir dere vel.. men hold dere til topic da? :) Hehe! Hvordan ville dere reagert hvis dama deres eller jenta dere liker hadde gjort noe slikt på byen, litt uskyldig? Ærlig:) TS

Anonymous poster hash: 78071...c18

Jeg ville syntes det var spennende. Jeg ville spurt henne ut, om  hun tenner på andre jenter også, om hun vil ha sex med ei jente. Og så ville jeg selvsagt prøvd å fått til en trekant :p

 

I mine øyne ville hun blitt mer spennende og attraktiv.

Lenke til kommentar

Hadde ikke hatt noen problemer hvis dama ville leke litt med en annen kvinne i godt lag, må da være lov å ha det litt morro.

 

Så lenge det er såpass uskyldig at det kan gjøres i det offentlige burde det være greit synes jeg. Hvis derimot dama hadde sex med en annen kvinne i privat rom ville det dog være litt annerledes, med mindre jeg hadde blitt invitert til å være med da...

Lenke til kommentar

Når det gjelder noe som dette så tror jeg at jeg har noen steinaldermann gener i meg. Jeg tenker sånn:

 

Si dette er i steinalderen for 5.000 år siden. Jeg har dame og kanskje en unge med henne. Jeg har utsikter til, hvis alle holder seg friske, at hun kan få kanskje to-tre-fire unger til hvor jeg forhåpentligvis er faren. Ikke hakkende gærent å få overført sine gener til de ungene. Så finner jeg ut at hun blir tiltrukket av andre damer. Dette er jo ei mulighet for meg at jeg kan få unger med den andre dama også, da får jeg overført mine gener til flere unger. Selvsagt krever det mer av meg som mann for å beskytte de, jakte mat osv. Men belønningen er stor. Og de to damene ville helt sikkert samarbeide godt, mye bedre enn om jeg skulle få unger med ei annen tilfeldig dame i flokken, hvor jeg måtte prøve å beskytte henne også, fange mat til henne og ungene osv.

 

Så, for en steinaldermann å få tak i to bifile damer som samarbeider tror jeg i noen tilfeller kunne være ei god mulighet til å få overført sine gener til flere barn, og evolusjonsmessig er det jo det som er hele poenget med livet.

 

For ei dame derimot å oppdage at mannen hennes roter med andre damer, eller menn for den saks skyld, så ville det være en helt utålelig trussel om å miste sin beskytter og forsørger, han som jakter mat for hennes barn. En potensielt stor katastrofe rett og slett.

Endret av SteinarN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å si hvordan jeg hadde reagert, basert på hva du sier her. Klining og tafsning hadde kanskje blitt tolket dithen at du ikke er interessert i menn, av meg, dersom det ble gitt inntrykk av at dette var i fullt alvor. Da hadde jeg mistet interessen.

 

Var det mye fnising og latter og mye mer "dette er bare for moro"-vibber, er det mulig jeg fortsatt ville vært interessert. Jeg hadde imidlertid ikke tenkt trekantmulighet som første tanke dersom jeg var genuint interessert i deg som person. Var jeg ute etter deg som knullekompis, sure. Som kjæreste, nei.

Endret av Aetius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...