Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Positivt eller negativt å ikke ha hatt sex med andre


Anbefalte innlegg

Jeg har bare hatt sex med én mann (21 år), men han tror jeg har hatt med flere andre. Lurer på om han kommer til å synes det er fint når jeg sier det, eller bare tro det er mer betydningsfullt for meg enn det er, slik at det blir litt ubehagelig. Evnt. nøytralt. Vårt forhold er bare gode venner (jeg tror han har en del sex med andre).

 

Anonymous poster hash: 986a4...6da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis han tror det er fordi det er "veldig betydningsfullt for deg", hva så? Det forandrer ikke deg på noen måte.

 

Jeg tror det er få gutter som syns det er et minus at du har ligget med få menn. Tror du får mer respekt enn hat for det.

Hvis du forteller at du kun har ligget med han, men det er ikke pga. religion eller sterke syn, så må han bare tro på det du sier.

Hvis ikke, finn deg en annen partner ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du si noe? Ingen trenger da å vite noe om ditt sexliv. Hvis du møter folk som dømmer deg hvor hvor mange/få du ligger med så burde du ikke forbli venn/kjæreste med den personen. Det vitner bare om lav intelligens..

 

Er du virkelig bekymret over hva han skal tro om deg fordi du har hatt èn sexpartner? :wee: Fokuser heller på å drite i hva andre måtte mene om deg og gjør slik du selv føler for  :w00t: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sett fra religiøsperspektiv: Du kan kun ha en sexpartner i løpet av livet, dersom han er av denne arten. Da vil jeg at du enten forteller han at du har hatt sex tidligere eller finne en ny partner.

 

Sett fra ikke-religiøsperspektiv: En sexpartner før han, er ikke uvanlig i dagens samfunn. Jeg vil tro at han syns det er greit at å ha en partner som er debutert, og har litt erfaring fra før.

 

Edit: skrivefeil

Endret av Herr.Nerd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...