Ragnar Skj Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Helt strøken sykkel - og "strøkne" bilder. Fint å få slike presentasjoner på dette forum. Vennlig hilsen Ragnar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Tullete å plassere en bilmotor i en sykkel, men sånn er vel amerikanerne...stort er best liksom. (Bortsett fra dama bakpå kanskje...ikke plass til rare ræva bakpå der..)Men fint gjennomført i lakken....matchet rosene perfekt! Fine bilder var det!
Rolf Kristensen Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Fine bilder og interessante opplysninger om ett beist av en sykkel. Vil tro denne veier en del og blir vel ganske så uhåndterlig når den ikke ruller Mvh. Rolf
Trond Olav Løkken Skrevet 9. august 2015 Forfatter Skrevet 9. august 2015 Takk for tilbakemeldinger! Jeg trodde engelske Triumph toppet kubikk-racet, med sin serieproduserte Rocket 3, med 3-sylindret 2,3 liters rekkemotor. Hoss Boss er antakelig mer for å imponere, enn å ligge klistret i hurtige svinger. Men rett fremover må det sparke godt. Nå har japsene, med Kawasaki en lett sykkel med kompressor og 320 hester, så verden står ikke stille..
Roar Kneppen Skrevet 10. august 2015 Skrevet 10. august 2015 Flott serie av dette klenodiet av en mc. Ikke akkurat noe billig kjøretøy dette. Enten har eieren ræva full av penger, spart i en mannsalder til akkurat dette - eller så er det banken som egentlig eier den. Flott serie. Kanskje kunne "korset" nede i høyre hjørne på V3 vært klonet bort, men det er kanskje mer pirkearbeid enn at det smaker? Roar
Anbefalte innlegg