Gå til innhold

AmericasArmy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lastet ned spillet i dag, mens jeg var på jobben. Hos meg fungerer alt helt fint. Jeg bruker Win XP Pro. Jeg har problemer med å logge meg på. Er det noen som vet om man må gå igjennom treningen på skytebanen?

Jeg poster spørsmålet mitt under ditt kaien. Dette for å slippe å lage enda en tråd. Håper noen av gutta kan hjelpe oss :)

Lenke til kommentar
jippi!!! nå har jeg fått det til å funke

Har ikke lyst til å dele med oss andre hvordan du fikk det til å funke? ;)

 

Du som hadde problemmer med å logge deg på:

Har du opprettet en konto på nettet og aktivisert den gjennom linken i mailen du fikk? Brukt nøyaktig samme brukernavn og passord når du har prøvd å logge deg på?

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar

MrVilla: Grunnen til at jeg ikke kunne logge meg på var enkel. For det første så kunne jeg tatt meg bryet med å lese i manualen som fulgte med. Den var på ikke mindre en over 200 sider. Der var det en del informasjon...

Selvfølgelig så måtte jeg opprette en konto. Deretter så måtte jeg gjennomgå "rekruttskole". (Denne rekruttskolen var ikke så kald som den forrige ;) )

Når den var gjennomgått, og resultatene loadet opp på serveren, da kunne jeg logge meg på. Egentlig var det veldig enkelt og greit. Bare man tok seg tid til å lese i manualen.

Hva jeg synes om selve spillet -

Gutta jeg spilte med tok for såvidt vare på meg de første rundene. Ventet på meg, dekket meg osv. Jeg slet litt med kontrollen den første tiden. Mye å passe på, og vanskelig å skille mellom venn eller fiende. Spesiellt når man er redd for å skyte sine egne - da dette kan få konsekvenser i spillet.

En annen ting som var litt irriterende var at man måtte vente i uker og år etter at man hadde fått pluggen (ble skutt...) Men dette har vel med realismen å gjøre.

Man har lett for å bli skutt i begynnelsen, når man er litt usikker og vaklende. Men det blir vel bedre etterhvert.

Lenke til kommentar

AA har et sterkere krav til tålmodighet enn andre FPS-spill. Du må være mye mer forsiktig i dine avgjørelser.

 

En enkel måte å identifisere dine lagkamerater er å se etter ryggsekken. Kun US Army bruker ryggsekk.

 

Når det gjelder Miles-brett hvor begge laga er US Soldiers, så har "OpFor" mørkere overdel på det laget som er motsatt av ditt eget. Digger McKenna :nice:

 

Har ikke spilt det ei stund nå på grunn av den hekkans siste biten på SF-treninga :grumpy: Noen som har klart den?

Endret av Shio
Lenke til kommentar
Siste delen på SF-treninga er lett den. Trenger bare å ta det rolig. Krype det meste av veien. Er lett når man vet veien. Hint: Når du skal fra A til B prøv å gå den veien som ser lengst ut.

Sliter fremdeles med å komme til A :mrgreen:

 

Noen hint om hva jeg skal gjøre? Vet jeg må ta det langsomt, men geezuz... Kommer meg forbi de to første vaktene. Så sitter jeg bak noen busker før et opplyst vaktårn, men uansett hvor jeg beveger meg der, enten til høyre eller venstre så ser de meg jo!

Lenke til kommentar
Siste delen på SF-treninga er lett den. Trenger bare å ta det rolig. Krype det meste av veien. Er lett når man vet veien. Hint: Når du skal fra A til B prøv å gå den veien som ser lengst ut.

Sliter fremdeles med å komme til A :mrgreen:

 

Noen hint om hva jeg skal gjøre? Vet jeg må ta det langsomt, men geezuz... Kommer meg forbi de to første vaktene. Så sitter jeg bak noen busker før et opplyst vaktårn, men uansett hvor jeg beveger meg der, enten til høyre eller venstre så ser de meg jo!

Ikke sitt, men kryp.

Er heller ikke sikkert at du går rett vei. ;)

Lenke til kommentar

for og komme til checkpoint a må du først KRYPE (altid)

til høyre ved første dalsøkk!

så tar du til venstre rett etter den bergknabben du må krype opp(oppoverbakke over åskammen til venstre)

 

fra b til c er litt tricky jeg krøp til høyre fra brua ned i dalsøkket,

rundt den haugen og rett frem langs busker og tre, OG HUSK!

kryp i STILLE mode når du er nær tårn og vakter!

 

skift knappen default!

 

(kommer du til en bru som du må krype under har du tatt feil veg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...