Gå til innhold

Iphone 6, hvit eller svart?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har etter styr og problemer med min samsung alpha vurdert å bytte den ut. Iphone 6 er den jeg sikler etter.

Har du hvit eller svart/grå?

Har du 16, 64 eller 128gb ? ☺

Farge må du velge selv. Ta den du liker.

 

Du må faktisk også velge størrelse på lagringsminne selv, for det er helt uinteressant hva andre har. Det er DITT lagringsbehov som betyr noe, ikke andre sitt.

 

 

Når det er sagt, nå skal Apple lansere neste iPhone om en måneds tid, så hvis det ikke haster for deg så kanskje du kan vente litt så får du kjøpt nyeste modell...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg har etter styr og problemer med min samsung alpha vurdert å bytte den ut. Iphone 6 er den jeg sikler etter.

Har du hvit eller svart/grå?

Har du 16, 64 eller 128gb ? ☺

Farge må du velge selv. Ta den du liker.

 

Du må faktisk også velge størrelse på lagringsminne selv, for det er helt uinteressant hva andre har. Det er DITT lagringsbehov som betyr noe, ikke andre sitt.

 

 

Når det er sagt, nå skal Apple lansere neste iPhone om en måneds tid, så hvis det ikke haster for deg så kanskje du kan vente litt så får du kjøpt nyeste modell...?

Hvem har sagt at jeg skal velge ut fra hva andre har ? Jeg spør vell egentlig bare av ren nysjerrighet. Jeg vet egentlig hvilken farge jeg skal ha.

 

Og jo det er veldig relevant hvilket lagringsminme folk flest har. For meg som da ikke er så inne på akkuratt det, det vil jo ringe en bjelle om alle har 64 og oppover i den forstand at da kjøper jeg jo ikke jeg 16 gb pga da forstår jeg det er lite.

 

Vet det snart kommer ny. Men det haster dessverre litt mer enn som så, har fra imorgen kun Nokia 105 (kjip telefon). Da skal denne inn på service, men ønsker meg tilbake til iphone ☺

Endret av Miss_star
Lenke til kommentar

Svart her i gården, føler den sniker seg lettere unna å se skitten ut.

 

16 gb av følgende grunner:

 

Jeg liker litt press på å gå gjennom innholdet på telefonen regelmessig (gjerne tømme or organisere bilder en gang i måneden minst)

Jeg bruker svært lite apper

Jeg bruker en liten iPod til musikk, holder i massevis og jeg har mer av både lagring og batteri pga. det

Lenke til kommentar

Svart her i gården, føler den sniker seg lettere unna å se skitten ut.

 

16 gb av følgende grunner:

 

Jeg liker litt press på å gå gjennom innholdet på telefonen regelmessig (gjerne tømme or organisere bilder en gang i måneden minst)

Jeg bruker svært lite apper

Jeg bruker en liten iPod til musikk, holder i massevis og jeg har mer av både lagring og batteri pga. det

Jeg bruker en del spotify. På listene man kan ta "play offline" bruker de mye minne på telefon feks?

 

Jeg bruker telefonen i hovedsak til litt surfing, facebook, og meldinger og ringe. Har selvsagt litt spill og andre apper men det er ikke så altfor mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...