Gå til innhold

RYKTE: Slik blir trolig Galaxy Note 5 og Galaxy S6 Edge Plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overføringshastigheten er mer enn kjapp nok til flere ting som tar mye plass. Hvor kjapt minne trenger man til musikk eller filmer?

Til avspilling? Slett ikke mye. Til å overføre til/fra mobilen (evt. kortet)? Tja, spørs på datamengden og hvor lenge du vil vente. Med minnekort og egen leser til PC'en kan det gå fort, eller sakte, avh. av kort og leservalg.

Lenke til kommentar

 

Overføringshastigheten er mer enn kjapp nok til flere ting som tar mye plass. Hvor kjapt minne trenger man til musikk eller filmer?

Til avspilling? Slett ikke mye. Til å overføre til/fra mobilen (evt. kortet)? Tja, spørs på datamengden og hvor lenge du vil vente. Med minnekort og egen leser til PC'en kan det gå fort, eller sakte, avh. av kort og leservalg.

 

Ventetiden har ikke vært et problem for meg.

Lenke til kommentar

Internminnet på min note 4 klarer over 200Mb\s i read, noe jeg vil påstå er ganske bra.

Har ett minnekort i som skal klare 90Mb\s read, men interfacen til samsung er "capped" til bare 20Mb\s.

 

Så blir litt forskjell i hastigheten mellom internminne og SD.

 

Mb/s eller MB/s? Ikke samme sak... ;)

Lenke til kommentar

Mye tyder på at denne også IKKE får plass til SD-kort. Dette er det sikkert mange som reagerer på. Men Google gjør det jo så vanskelig de kan for folk å bruke eksterne minnekort i Android, så det er vel bare naturlig at produsentene følger etter?

 

Hva mener dere?

 

Vanskelig og vanskelig... det er fremdeles mulig å holde en anseelig samling film, musikk, bilder, lydbøker, ebøker, lydbøker etc på et billig men stort minnekort. Så kan man klare seg med 32 eller 64 GB telefonminne til apper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Mye tyder på at denne også IKKE får plass til SD-kort. Dette er det sikkert mange som reagerer på. Men Google gjør det jo så vanskelig de kan for folk å bruke eksterne minnekort i Android, så det er vel bare naturlig at produsentene følger etter?

 

Hva mener dere?

Vanskelig og vanskelig... det er fremdeles mulig å holde en anseelig samling film, musikk, bilder, lydbøker, ebøker, lydbøker etc på et billig men stort minnekort. Så kan man klare seg med 32 eller 64 GB telefonminne til apper.

 

 

Men min kamera app kan ikke lagre til minnekortet. Filbehandleren jeg bruker kan ikke lagre til minnekortet. Andre apper kan heller ikke dette, så det er en klar begrensning, mener nå jeg.

Lenke til kommentar

 

 

 

Mye tyder på at denne også IKKE får plass til SD-kort. Dette er det sikkert mange som reagerer på. Men Google gjør det jo så vanskelig de kan for folk å bruke eksterne minnekort i Android, så det er vel bare naturlig at produsentene følger etter?

 

Hva mener dere?

Vanskelig og vanskelig... det er fremdeles mulig å holde en anseelig samling film, musikk, bilder, lydbøker, ebøker, lydbøker etc på et billig men stort minnekort. Så kan man klare seg med 32 eller 64 GB telefonminne til apper.

 

 

Men min kamera app kan ikke lagre til minnekortet. Filbehandleren jeg bruker kan ikke lagre til minnekortet. Andre apper kan heller ikke dette, så det er en klar begrensning, mener nå jeg.

Hvilken tlf er det?

Z2en min lagrer bilder rett på minnekort. Og har igrunnen ikke støtt på mange problemer med det. Masse apper som også kan flyttes over til minnekort.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Det er en Sharp, men jeg tror ikke det betyr så mye. Stock appene kan lagre til minnekort, men når stock appene ikke er gode nok, så man vil laste ned en app som  er bedre, og den ikke klarer å lagre til minnekortet, da synes jeg det blir et dilemma.

 

Skal man da velge den dårligere appen med skrivemuligheter, eller laste ned en annen bedre app som ikke kan dette?

 

Det burde ikke være nødvendig med en slik begrensning, synes jeg.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...