Kowalski Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 (endret) EDIT: Disclaimer. Grunnet innloggingsfeil har denne tråden blitt postet brukeren SuperMorten gjennom min profil (Kowalski). Dette skyldes at vi bor på samme hybelhus.. SuperMorten skrev: Som dere ser i topicen fungerer ikke kazaa lenger. Jeg bor på et hybelhus og plutselig har admin bestemt seg for å gjøre det litt vanskelig for oss. Vet ikke helt hva de har gjort, men hørte noe om at de har skaffet seg et prog som filtrerer trafikken. Er det noe jeg kan gjøre for å lure meg unna? Endret 11. november 2003 av Kowalski
wil Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 ville kanskje ikke gjort det, men hva skjer når du prøver å gå inn på Kazaa da? skjer det noe spesielt?
PumpAction Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Bruker du kazaa eller kazaa lite? På skolen bruker vi port 80 og kazaa lite det funker iallefall, selv om det er stengt ellers. Vet ikke om vanlig kazaa bruker port 80 hvis det ikke funker på de vanlige portene.
SuperMorten Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 bruker kazaa lite ja... hvordan endrer man evnt port? Har sett på et prog som heter KaNAT, vet ikke om det evnt kan hjelpe meg
jokki Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Kazaa lite og Kazaa kunne sist jeg skjekket ikke endres port.
MemorX Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 (endret) Fungerer ikke det heller:( jokki hadde en link til et fint program i signaturen sin for en stund siden. Det het Shareaza, siden jeg bruker ruter har jeg valgt meg en port til dette programmet og åpnet den for det. Så egentlig bude dette funke i ditt tilfelle, jeg har derimot ikke prøvd port 80 så kan jo ikke si det sikkert. Endret 11. november 2003 av MemorX
jokki Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 jepp jeg hadde en shareaza url i siggen min, men den fjernet en moderator uten å si meg hvorfor *sur enda*. Shareaza har støtte for g2 nokså likt som fasttrack bare bedre hashing og mindre korrupte filer. Edonkey2000 et stort nettverk med mange filer bare det er mye kø. Og BitTorrent som har VELDIG gode hastigheter og skikkelig verifiserte filer. Shareaza funker fint med port 80 men du får ikke brukt edonkey2000 nettverket da.
SuperMorten Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Ser ikke ut til at port 80 fungerer heller:(
Lexler Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 hvem er admin? kan du ikke bare snakke med han da?
SuperMorten Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Hybelhuset er koblet til skolen, og det er der filtreringen skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå