Gå til innhold

Ny Asus VG248QE skjerm, hvordan får jeg mest ut av den?


Haeven

Anbefalte innlegg

Hei! Har akkurat bestilt en ny asus vg248qe skjerm. Jeg spiller mest cs:go og noe hots. Har lest om displayport kabel og vurderer å kjøpe det. Hvor kjøper jeg dette? Har tenkt og hente skjermen på kompletts pick up i oslo, har de det der? Hva trenger jeg av software for at dette skal bli best mulig, og er det noen som vet om instillinger jeg bør ordne i cs go for å få mest ytelse.

 

Takker for svar hilsen noob.v2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Har akkurat bestilt en ny asus vg248qe skjerm.

Kongeskjerm, har en selv.

 

Jeg spiller mest cs:go og noe hots. Har lest om displayport kabel og vurderer å kjøpe det. Hvor kjøper jeg dette? Har tenkt og hente skjermen på kompletts pick up i oslo, har de det der?

Med VG248QE trenger du ikke annet enn DVI-D. Displayport vil ikke gi noe raskere bilde, bedre farger eller noen annen fordel, men selve pluggen er jo litt mer liten og ryddig. DP-kabel trenger du bare på f. eks. ASUS Swift som har høyere oppløsning.

 

Hva trenger jeg av software for at dette skal bli best mulig,

Bare ha alt av drivere oppdatert, så er du good to go. Du kan jo også sjekke ut Lightboost, det vil eliminere motion blur, men gir gjerne skjermen et litt lilla skjær som ikke alle liker. Fungerer bra i kompetitivt spill. Er du "noob" som du sier ville jeg ventet litt med dette.

Lenke til kommentar

 

Hei! Har akkurat bestilt en ny asus vg248qe skjerm.

Kongeskjerm, har en selv.

Jeg spiller mest cs:go og noe hots. Har lest om displayport kabel og vurderer å kjøpe det. Hvor kjøper jeg dette? Har tenkt og hente skjermen på kompletts pick up i oslo, har de det der?

Med VG248QE trenger du ikke annet enn DVI-D. Displayport vil ikke gi noe raskere bilde, bedre farger eller noen annen fordel, men selve pluggen er jo litt mer liten og ryddig. DP-kabel trenger du bare på f. eks. ASUS Swift som har høyere oppløsning.

Hva trenger jeg av software for at dette skal bli best mulig,

Bare ha alt av drivere oppdatert, så er du good to go. Du kan jo også sjekke ut Lightboost, det vil eliminere motion blur, men gir gjerne skjermen et litt lilla skjær som ikke alle liker. Fungerer bra i kompetitivt spill. Er du "noob" som du sier ville jeg ventet litt med dette.
Er ikke så noob i cs. Er tidligere cs 1.5 proff som prøver å catche opp. Men på hardware og software er jeg noob;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...