Gå til innhold

Ut på tur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingen Torbjørn! Ja da la jeg like så godt inn den i fargeversjon også. Synes bare at det blir mer gammeldags i svart/hvitt vet du;)

Hilsen Tove

Skrevet

Setter meg tilbake til min ungdomstid. Vet ikke om jeg da ville ha valgt bilen eller piken. Flott oppstilling hvor det oser av nostalgi og hvor sv/hv er et must. (Så ser jeg at Torbjørn vil ha det i farger, men kanskje blir noe av nostalgien borte da) ?

Vennlig hilsen Ragnar

Skrevet

Dette ble mye bedre synes jeg. Jeg skjønner det at du liker deg i den gammeldagse verden og det er noen bilder som passer veldig godt i den verden men de fleste passer best i den nye verden, det er i alle fall min mening. Dette var på ingen måte noe negativt ment om dine bilder, det er bare det at smaken er som baken, den er delt.

Mvh Torbjørn

Skrevet

Regner med dette er et bilde som faller i god jord hos gutta. :) Velkomponert og delikat som alltid fra din hånd. Ser du diskret har fått inn en liten reklame for deg sjøl også.. I dag velger jeg meg s/hv. ;)

Gjest member-296438
Skrevet

Opel, menn med hatt er en velkjent kombo. At en del av disse, både bilene og mennene trengte en dytt en gang i blant:-) Likte farve versjonen best, da den velkjente Opelfargen kommer fint frem. Omgivelsene er også med på å få frem nostalgi preget. Igjen et utsøkt stykke arbeid Tove.

PS. Og bare for og ha det nevnt, det var mer svung over veihjelpen før....som du har fått fint frem her:-)

Skrevet

Nostalgisk og lekkert utført Tove! Vanskelig versjonsvalg, men lander nok på sort/hvitt. Siden alt annet er så tidsriktig og perfekt, så ville jeg nok tatt meg bryet med å fjerne oblatet på bilskiltet :)

mvh

Jan

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...