Gå til innhold

Smart Charger 8000 skaper orden i ladekaoset


Anbefalte innlegg

Isolasjonsfeil. Typisk for uoriginale ladere med minimal avstand mellom poler. Gjerne limte komponenter.

 

Resultat: fase-jord fra hånd til fot. Litt fuktig hud kan gi lav nok overgangsmotstand til at strømmen blir dødelig.

 

Og ps: spenningsholdfastheten til huden er... Spenningssvhengig. Motstanden bmi-vekten målte på deg var ved svært lav spenning. Når spenningen øker bryter isolasjonsevnen til huden mer og mer sammen. Jeg kan vise deg kurver i morgen om du er interessert.

 

God natt nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du skal slite med å selge den for 350kr når man kan kjøpe den for mindre enn det, fraktfritt fra Ebay:

 

http://www.ebay.com/itm/Anker-60W-6-Port-Family-Sized-Desktop-USB-Charger-Universal-5V-12A-UK-Plug-White-/251794768991?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item3aa023445f

Innså i ettertid jeg fikk omregningen hos eBay i svenske kroner istedenfor norske som jeg er vant til. Var på ferie i Stockholm. Du hadde derfor rett.

Lenke til kommentar

 

Orico 7 Porter toalt 96W strømforsying 2.4A på alle 7 Porter ;-)

Er også positiv til den. Eneste ulempen er vel at den krever ekstern adapter for strøm.

 

 

Når vi snakker om å dra nesten 100W så skal det godt gjøres med noe annet enn ekstern strømforsyning. Ihvertfall med dagens USB standard, blir kanskje noe annet med USB C, men det vil tiden vise.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-376f9

Hvorfor hadde den ikke fungert om den var mindre?

Den trenger kjøling, og ikke minst plass til 10 USB porter. Jeg har vært borti multiladere som har vært for små til å ha kabel i alle portene samtidig.

 

La gå, den kunne sikkert ha blitt laget mindre, og produsenten har helt sikkert regnet på det og kommet til at det ville ha blitt fordyrende.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...