Gå til innhold

Nå setter Netflix opp prisen på alt HD-innhold


Anbefalte innlegg

Rimelig bra kjent taktikk dette, begynn billig, la folk få en fot innafor å gjør de avhengig, så skrur man opp prisen, profitt!

Noen folk er jo bare dumme nok til å gå på limpinnen gang etter gang.

 

Newsflash, ting blir neppe bedre, de skal bare ha mer betalt av de som er dumme nok til å betale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk mail om dette idag. Om ikke innholdet økes betraktelig og med nyere ting, sies vårt premium abonnement opp. Om det skal koste like mye med Netflix som en kanalpakke men med gamle filmer og serier er det ikke verdt pengene

 

Om du skal betale for Netflix eller ikke er opp til deg. Men vær ihvertfall rettferdig i din beskrivelse av innholdet på Netflix. De har både nye filmer og tv-serier der, og mer er på vei. Kan nevne House of cards, Agent Carter, The Americans, Orphan Black, Sense8, Orange is the new black, Hemlock grove, Daredevil og Marco Polo for å nevne noen TV- serier. 

 

Netflix har også helt fantastisk tilbud til barn. Det er ingen andre streamingtjenester som har et bedre tilbud. Nå kom nettopp en sesong med dragetreneren som er av svært høy kvalitet.

 

Dessuten om du leste mailen du fikk så leste du vel at prisen du betaler vil være på gammelt nivå helt ut 2016? Utrolig hva folk forventer for en skarve hundrings idag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

I følge https://flixsearch.io/har US netflix i overkant av 3 ganger så mye innhold som den norske. Problemet Netflix står ovenfor er at det er strenge lover iht. lisenser osv. I 2015 burde det ikke være noen regionsperre på innholdet. Det burde være en felles lov, så det som kan strømmes i USA burde kunne strømmes her hjemme i Norge. Dette er riktignok ikke Netflix sin feil, men de dobbeltmoralske menneskene som sitter å styrer film- og TV bransjen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil heller ha alt som er gitt ut av alle seriene de har. Man blir tvunget til andre løsninger når man har sett ferdig en serie men så finner man ut at det mangler 2 sesonger. Enda serien for lengst er avsluttet. Det er bullshit!! For ikke å snakke om at vi mangler utrolig mye innhold her i norge. Netflix er bra, men ikke bra nok. Man MÅ bruke ulovlige alternativer ved siden for å få et 100% ferdig produkt.

 

Eller når netflix bare har sesong 4,5,6 av 10.... eller film 2 i serien på 3 mangler....
Lenke til kommentar

Jeg har vært Netflix kunde siden dagen de lanserte i Norge og jeg kan ikke si at jeg har kastet bort penger med tanke på hvor mye jeg bruker tjenesten. Netflix har hjulpet meg å oppdage veldig mye innhold jeg ellers ikke ville oppdaget. Jeg er helt enig i at det er frustrerende når Netflix tilbyr sesong 3, 4 og 5 eller sesong 1-3 av en serie med 5 sesonger. Jeg hadde mer enn gjerne betalt 1000 kr/mnd for Netflix dersom Netflix hadde hatt alt nytt innhold av både filmer og serier. Da ville det ikke vært så vanvittig mye dyrere enn et TV abonnement, men man kan allikevel velge når man vil se på det man vil se på, og man slipper reklame. Per i dag må det dessverre bli en kombinasjon av Netflix og piratbukta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som jeg har nevnt på et annet forum, dine penger er nå mindre verd, derfor må du betale mer.

 

Selvsagt må Amerikaske Nettflixs øke prisen ettersom verdien på våre norske kroner er verd 40% mindre nå en da Nettflix ble lansert.

 

Alt vi betaler for å Norge som ikke er produsert i Norge er 40% dyrere nå enn for et par år siden.

 

Da kan vi "selvsagt" se frem til at netflix senker prisen så snart den norske kronen styrker seg også..?

Lenke til kommentar

 

Som jeg har nevnt på et annet forum, dine penger er nå mindre verd, derfor må du betale mer.

 

Selvsagt må Amerikaske Nettflixs øke prisen ettersom verdien på våre norske kroner er verd 40% mindre nå en da Nettflix ble lansert.

 

Alt vi betaler for å Norge som ikke er produsert i Norge er 40% dyrere nå enn for et par år siden.

 

Da kan vi "selvsagt" se frem til at netflix senker prisen så snart den norske kronen styrker seg også..?

 

 

Netflix har ikke oppgitt valutasvingninger som årsak til prisstigningen, men heller et ønske om å levere bedre innhold i fremtiden. Så hvorfor skal de det?

Lenke til kommentar

 

 

Som jeg har nevnt på et annet forum, dine penger er nå mindre verd, derfor må du betale mer.

 

Selvsagt må Amerikaske Nettflixs øke prisen ettersom verdien på våre norske kroner er verd 40% mindre nå en da Nettflix ble lansert.

 

Alt vi betaler for å Norge som ikke er produsert i Norge er 40% dyrere nå enn for et par år siden.

 

Da kan vi "selvsagt" se frem til at netflix senker prisen så snart den norske kronen styrker seg også..?

 

 

Netflix har ikke oppgitt valutasvingninger som årsak til prisstigningen, men heller et ønske om å levere bedre innhold i fremtiden. Så hvorfor skal de det?

 

 

Det må du vel nesten spørre debattanten jeg svarte om og ikke meg?

Lenke til kommentar

 

 

 

Som jeg har nevnt på et annet forum, dine penger er nå mindre verd, derfor må du betale mer.

 

Selvsagt må Amerikaske Nettflixs øke prisen ettersom verdien på våre norske kroner er verd 40% mindre nå en da Nettflix ble lansert.

 

Alt vi betaler for å Norge som ikke er produsert i Norge er 40% dyrere nå enn for et par år siden.

 

Da kan vi "selvsagt" se frem til at netflix senker prisen så snart den norske kronen styrker seg også..?

 

 

Netflix har ikke oppgitt valutasvingninger som årsak til prisstigningen, men heller et ønske om å levere bedre innhold i fremtiden. Så hvorfor skal de det?

 

 

Det må du vel nesten spørre debattanten jeg svarte om og ikke meg?

 

 

Svaret var til begge to. Siden det virket som at dere begge hadde noen uklarheter angående årsaken til prisstigningen. Ellers hadde vel svaret ditt sett annerledes ut. 

Endret av Kron
Lenke til kommentar

 

 

Svaret var til begge to. Siden det virket som at dere begge hadde noen uklarheter angående årsaken til prisstigningen. Ellers hadde vel svaret ditt sett annerledes ut. 

 

 

Det bør være forholdsvis innelysende at mitt poeng var akkurat det samme som ditt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At Netflix skrur opp prisen bittelitt gjør meg ingen ting, så lenge jeg har muligheten til å velge Amerikansk og andre versjoner via Hola, og har PopcornTime i tilegg. Vanlig Norsk Netflix uten noe mer er ikke verd pengene etter 3-4 måneders bruk. Problemet ligger i rettighetshaverene sin idiotiske politikk. Hadde de sluppet alt innhold samtidig verden over, etter en liten stund etter premierevisning, hadde ulovlig nedlasting vært historie slik den foregår på dagens nivå.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg er særlig glad i tanken å betale for at netflix har ekslusive serier som er låst til deres abonnement.

 

AtW

 

Netflix som kun har online streaming er nødt til å ha noen eksklusive serier for å vokse med de forutsetningen som finnes i dagens marked. Jeg er ikke tilhenger av eksklusivt innhold selv, men det er politikerne som må gjøre noe med dette. Du kan ikke klandre selskaper for å spille etter boka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...