Gå til innhold

Hvordan stammer mørkhudede fra Adam og Eva?


Anbefalte innlegg

Ro, ro til fiskeskjær ... Du har ikke engang skjønt at det faktum at epigenetiske endringer kan arves, støtter opp om mitt standpunkt. Debatten er forlengst avgjort til min fordel. Det har ingen hensikt å fortsette, det vil bare rote til tråden. Den som vil debattere andre, spesifikke temaer i forlengelsen av dette teamet, bør heller opprette en egen tråd. Takk for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ro, ro til fiskeskjær ... Du har ikke engang skjønt at det faktum at epigenetiske endringer kan arves, støtter opp om mitt standpunkt.

Så da viser du ditt sanne ansikt, din løgnaktive lille f...

 
Det er ikke lenge siden det viste seg at DU benektet av epigenetiske endringer kan nedarves. Og det gjorde du så elegant med denne posten.

 

Epigenetikk, forandringer av genmaterialet, DNA, som ikke overføres fra en generasjon til neste, men som reversibelt forandrer genets funksjon.

 

Hvordan kan forandringer som ikke overføres til neste generasjon, forårsake evolusjon?

Hvem var det igjen som ikke viste at epigenetiske endringer kunne arves ?

 

Jeg viste godt at du tok feil på dette punktet (som så mange andre punkter) og gav deg sammendrag fra vitenskapelige publikasjoner som bevis få minutter etter din post. 

 

 

Debatten er forlengst avgjort til min fordel. 

Du har ikke avgjort annet enn tittelen "ukens løgner".

 

 

 

 

Det har ingen hensikt å fortsette, det vil bare rote til tråden. Den som vil debattere andre, spesifikke temaer i forlengelsen av dette teamet, bør heller opprette en egen tråd. 

Så du bare slenger ut løgner om andre, alt for å stille deg selv i et bedre lys, for så å stikke av fra tråden.

Klasse...

 

 

Takk for meg.

Ingenting å takke for.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis kokeboken er abstrakt for deg, bør du nok overlate matlagingen til andre. :)

Jeg forsøker så godt jeg kan å overlate kokkeleringa til andre ja! Unntatt hjemmelagd pizza. Det er jeg helt rå på.

 

Genetisk informasjon er kjemiske forbindelser, disse danner en (i utgangspunktet) uforanderlig kode som forteller hva slags proteiner som skal lages, altså hvilke kjemiske reaksjoner som skal igangsettes. Populært sagt kan man se på DNA som en kokebok (DNA-strengen) med oppskrifter (gener) på proteiner.

Kult, takk. Bedre svar enn jeg hadde forventet, så beklager at jeg undervurderte deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...