Gå til innhold

Er det noe vits å laste ned Apple Music?


Anbefalte innlegg

Det er jo 3 mnd gratis prøve periode så jeg kommer til å teste det ut i de 3 mnd. Om det da er verdt å gå over til Apple Music fra Spotify får tiden vise. Eneste jeg har merket så langt er at Apple Music har foreslåtte spillelister som treffer min musikk smak midt i blinke. Dette til motsetting til Spotify som storsett aldri klarer og treffe med artister og sanger som treffer min smak i sin "Discover". MEN Spennende "kapp løp" om det kan kalles det. Litt kjipt med Lydkvaliteten, men til det er det plater som gjelder uansett..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss sende enda mer penger i retning Apple. De har allerede 90% av profitten i mobilmarkedet, eier nettbrett fronten, og PC-avdelingen genererer store inntekter på overpriset hardware.

Nå skal eplefansen sende Spotify i retning konkurs. Selvfølgelig godt hjulpet av Apple selv som bruker sine økonomiske muskler til å inngå eksklusive avtaler og om mulig fjerne musikkutvalget hos konkurrentene...

Lenke til kommentar

Nå skal eplefansen sende Spotify i retning konkurs. Selvfølgelig godt hjulpet av Apple selv som bruker sine økonomiske muskler til å inngå eksklusive avtaler og om mulig fjerne musikkutvalget hos konkurrentene...

Spotify går ikke konkurs hvis de har et godt nok produkt de kan tjene penger på over tid. At det kommer flere konkurrenter i et marked er stort sett positivt. Hvis Spotify går over ende så er det på samme måte som for andre som driver en forretning som ikke er konkurransedyktig.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...