Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] ONS med jente etter fest, hun viser seg å være love interest til bestekompisen - hva nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du var så lite taktisk at du fortalte det til 2 felles venner av dere, så kan jeg garantere at resten av vennegjengen også vet det. Skal du holde noe slikt hemmelig så kan INGEN vite det. Hvis du ikke klarte å holde på din egen hemmelighet kan du ikke forvente at noen andre skal gjøre det for deg. Hadde jeg vært deg hadde jeg konfrontert Preben og pratet med han. Om han vet det, og du ikke tør å si noe til han kommer han hvertfall ikke til å respektere dere. 

 

Det er skummelt farvann du har kastet deg ut i. Har vært på begge sider av dilemmaet ditt. Enten så ordner det seg over tid, ellers har du åpnet en dør og lukket en annen. Er dere gode kamerater så ordner det seg nok. Hvis ikke, shit happens, livet går videre.
Lykke til! 

Lenke til kommentar

*snip*

Lykke til! 

Du leser tydeligvis postene mine, men du misforstår veldig. Jeg har ønsket å fortelle ham om dette fra dag 1, men jeg har ønsket å si det ansikt til ansikt, og han har nektet å møte meg. Jeg synes det er bra at han endelig vet om det, selv om det ikke kom fra meg. Men jeg er enig i at det er farlig farvann, håper det vil gå ordne seg mellom meg og han. 

 

_TS

 

Anonymous poster hash: 70c2c...46d

Lenke til kommentar

Vær forsiktig med jenter, og ja, jeg mener det. Er vel du som har sagt til henne at "dette må vi være stille om", så har hun jabbet med: "ja, jeg er helt enig", så konkluderer du det slik at dere begge faktisk er enig!

 

Jeg ville aldri oppført meg som en 14-åring, når det står mellom et venneforhold man har hatt i mange år, og ei rose fra enga man knapt har sett før. Du er 24 år, mulig lite moden for alderen, men mann deg opp og ta kontakt med kompisen din hvis du vil ha han som venn. Du kan ikke vente på at han skal komme til deg og vil høre forklaring på hva det er som har skjedd. Her er du på ville veier!

 

Du skriver at kompisen din Preben ikke har draget på damene, men likevel får nyss hos denne jenta jeg ikke husker navnet på. Hva er det som gjorde at hun da gikk tur med ham? Hva er det som gjør at hun tilbringer tid med deg?

 

Virker som en skitten jente som er i sine beste år for å utnytte naive guttetroll.

 

GLHF

Endret av kjekset
Lenke til kommentar

Kjekset jeg anbefaler at du leser hele tråden, nekter å tro at du har det etter den posten der. Preben og Lisa har vært kolleger og er venner, derav turene. Men Preben har nok trodd at det lå mer i turene da, på samme måte som du her insinuerer. 

Darkness, jeg er enig i at det er ganske ille at han ikke vil preike. Men det kunne også vært verre. Han har for eksempel ikke pratet drit til verken meg, Lisa eller andre i kretsen såvidt jeg vet. Jeg tror at han, i likhet med majoriteten av folkene i denne tråden (mitt intrykk), innerst inne vet at dette er en ganske "straight forward" greie hvor saken er at en jente liker meg og ikke han, og at dette ikke er noe han egentlig har grunn til å være sint på noen for. Jeg tror bare han trenger litt tid til å svelge stoltheten og komme over det hele (følelsene for henne og evt. bitterhet/sinne for meg).  Han har selv sagt "jeg trenger å være i fred", som er fair, men ikke "fuck deg din sviker" eller noe sånt. Har stor tro på at det vil ordne seg.

_TS



Anonymous poster hash: 70c2c...46d
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kjekset jeg anbefaler at du leser hele tråden, nekter å tro at du har det etter den posten der. Preben og Lisa har vært kolleger og er venner, derav turene. Men Preben har nok trodd at det lå mer i turene da, på samme måte som du her insinuerer. 

 

Darkness, jeg er enig i at det er ganske ille at han ikke vil preike. Men det kunne også vært verre. Han har for eksempel ikke pratet drit til verken meg, Lisa eller andre i kretsen såvidt jeg vet. Jeg tror at han, i likhet med majoriteten av folkene i denne tråden (mitt intrykk), innerst inne vet at dette er en ganske "straight forward" greie hvor saken er at en jente liker meg og ikke han, og at dette ikke er noe han egentlig har grunn til å være sint på noen for. Jeg tror bare han trenger litt tid til å svelge stoltheten og komme over det hele (følelsene for henne og evt. bitterhet/sinne for meg).  Han har selv sagt "jeg trenger å være i fred", som er fair, men ikke "fuck deg din sviker" eller noe sånt. Har stor tro på at det vil ordne seg.

 

_TS

 

Anonymous poster hash: 70c2c...46d

 

 

Jo, jeg har lest hele tråden. For meg virker det som at du danner dine egne konklusjoner i ditt eget hode, og når andre kommer med innspill på denne (ja egentlig latterlige saken, og på ting som selvfølgelig er feil i ditt hode), påstår du at man ikke har lest hele tråden.

 

1. Du tror du har jenta i din hule hånd

2. Du svikter kompis

3. Du har ikke forstått "bros before hoes"-uttrykket

4. Om noen uker starter hun en uss krangel som også inkluderer kompisen din og hun er gone i ditt liv.

5. Nye deprisjoner

6. Møter ny jente på fest

7. Naiv og dum blir du lurt trill rundt

8. Fucker det opp med en annen kompis

 

... Og til slutt står du der uten venner

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis de ikke har møtt hverandre på 2 år kan han vel neppe ha så sterke følelser for henne lenger? Synes den saken her er litt i gråsona. Greit nok han har ikke på noen som helst måte rett på å holde deg borte fra henne, men hvis saken er slik at han er forelsket i henne så gjør det veldig vondt å se henne gi det han selv ønsker til noen andre, spesielt når det er en god venn.

Lenke til kommentar

 

 

Kjekset jeg anbefaler at du leser hele tråden, nekter å tro at du har det etter den posten der. Preben og Lisa har vært kolleger og er venner, derav turene. Men Preben har nok trodd at det lå mer i turene da, på samme måte som du her insinuerer. 

 

Darkness, jeg er enig i at det er ganske ille at han ikke vil preike. Men det kunne også vært verre. Han har for eksempel ikke pratet drit til verken meg, Lisa eller andre i kretsen såvidt jeg vet. Jeg tror at han, i likhet med majoriteten av folkene i denne tråden (mitt intrykk), innerst inne vet at dette er en ganske "straight forward" greie hvor saken er at en jente liker meg og ikke han, og at dette ikke er noe han egentlig har grunn til å være sint på noen for. Jeg tror bare han trenger litt tid til å svelge stoltheten og komme over det hele (følelsene for henne og evt. bitterhet/sinne for meg).  Han har selv sagt "jeg trenger å være i fred", som er fair, men ikke "fuck deg din sviker" eller noe sånt. Har stor tro på at det vil ordne seg.

 

_TS

 

Anonymous poster hash: 70c2c...46d

 

 

Jo, jeg har lest hele tråden. For meg virker det som at du danner dine egne konklusjoner i ditt eget hode, og når andre kommer med innspill på denne (ja egentlig latterlige saken, og på ting som selvfølgelig er feil i ditt hode), påstår du at man ikke har lest hele tråden.

 

1. Du tror du har jenta i din hule hånd

2. Du svikter kompis

3. Du har ikke forstått "bros before hoes"-uttrykket

4. Om noen uker starter hun en uss krangel som også inkluderer kompisen din og hun er gone i ditt liv.

5. Nye deprisjoner

6. Møter ny jente på fest

7. Naiv og dum blir du lurt trill rundt

8. Fucker det opp med en annen kompis

 

... Og til slutt står du der uten venner

 

 

Er du en av de som skal teste vottene når en mann snakker til "din eiendom"? Eller sender kjærringa på kennel?

Vennskap går begge veier, Narcissus....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

"Jeg tror bare han trenger litt tid til å svelge stoltheten og komme over det hele (følelsene for henne og evt. bitterhet/sinne for meg).  Han har selv sagt "jeg trenger å være i fred", som er fair, men ikke "fuck deg din sviker" eller noe sånt. Har stor tro på at det vil ordne seg.

_TS"

 

Anonymous poster hash: 70c2c...46d

 

 

Det faktum at han bare sa han trengte å være i fred, uten noen større utskjelling, kan også være et uttrykk for forakt og likegyldighet.

Endret av Porcius Festus
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Som en siste oppdatering kan jeg si at det er nå er slutt mellom meg og Lisa. Det som var en pangstart viste seg etter hvert å være en ganske dårlig match. Hun er rett og slett ganske umoden, og i en stund nå har jeg tenkt at jeg skulle gjøre det slutt. Ble slutt på fredag. Forholdet mitt til Preben er som før, han vil ikke prate med meg. Så sånn gikk det. Har fortsatt håp om at det med Preben vil ordne seg da, hvis ikke er det hans tap. Selv om det gikk til helvete denne gangen står jeg fortsatt på mitt (ift hva denne tråden handler om). Takk for alle konstruktive innspill. 

_TS



Anonymous poster hash: 70c2c...46d
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...