Gå til innhold

Få med deg PC Gaming Show klokken 02:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper dem gjør det her skikkelig. Jeg har nemlig en liten fornemmelse at det her blir ekstremt flaut. Akkurat som AMD sin pressekonferanse tidligere idag...rett og slett slitsomt å se på.

 

Men krysser fingrene. 

 

EDIT: Men faen da...time til det starter jo. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Twitch ???

Nei takk. jeg venter heller til noen slipper ut dette i HD på Youtube.

 

Forrige gang jeg jeg så FF 14 fra Square Enix på Twitch var bildet så dårlig at det var nesten ikke vits.

 

Hvorfor er disse amatørene fortsatt i gang ?

 

Jeg vil gjerne se de nye spillene slik de egentlig ser ut, ikke i foggete bilde.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Har hatt klart og fint bilde ifra Twitch under hele E3 så langt. Men faen at det ikke begynner for kl 3 da...da skal kjerringa stå opp å på jobb. Mens jeg slasken sitter oppe å ser på spill....populært serru. 

Tror du trenger et par briller.

 

At du kan se hva som skjer ja, men er lite vits og vise spill som ser bra ut når ikke streaming tjenesten klarer og vise det.

 

Er da ikke rocket science, gå fra Youtube E3 videoer også se på denne videoen, så ser du klart forskjellen.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Tror du trenger et par briller.

 

At du kan se hva som skjer ja, men er lite vits og vise spill som ser bra ut når ikke streaming tjenesten klarer og vise det.

 

Er da ikke rocket science, gå fra Youtube E3 videoer også se på denne videoen, så ser du klart forskjellen.

 

 

Hentyder du at synet mitt ikke er bra nok? Og som du ser...briller har jeg  :eek:

qwE5xXR.jpg

Endret av LarZen
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Informasjonen vi fikk var at PC Gaming Show skulle begynne klokken 02.00, norsk tid.

Bare å beklage til alle dere som nå må sitte oppe en time lengre enn forventet.

 

Virker som det enten har vært litt feil informasjon eller at dem har flyttet på tiden. For det var nærmere 60.000stk som var på plass kl 02:00 på Twitch. Satse på at det er verdt å vente på...

Lenke til kommentar

 

Tror du trenger et par briller.

 

At du kan se hva som skjer ja, men er lite vits og vise spill som ser bra ut når ikke streaming tjenesten klarer og vise det.

 

Er da ikke rocket science, gå fra Youtube E3 videoer også se på denne videoen, så ser du klart forskjellen.

 

 

Hentyder du at syns mitt ikke er bra nok? Og som du ser...briller har jeg  :eek:

 

:D

<33 hahahha

 

Ok du vinner denne diskusjonen Love you man!

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Såe.. Sponsa av AMD og PCGamer, men scena ser ut som en ungdomsskolerevy? Sammenligna med spesielt riggen til Microsoft Xbox så ser dette ganske flaut og kjipt ut... Jaja, innholdet er det viktigste. Så langt ikke så spennende, annet enn at Phil Spencer har ei god holdning til PC-gaming til tross for å være Xbox-høvding..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...