Gå til innhold

Nå har Norge fått en helt ny mobiloperatør


Anbefalte innlegg

Dere får ingen kunder når dere sier/skriver at prisen går opp ettee 12 mnd. Folk vil ha billig hele tiden. ?

 

Enig.

 

https://www.ice.no/private/mobile-broadband/

 

Sjekk, til og med datahastigheten går ned fra 16 GB per mnd. til 8 GB per mnd..

Jeg kan forstå at ICE.net ønsker kontroll ved å ikke la noen kunder få sitte med 16 Gigabyte for all fremtid. Men, en gang må jo utviklingen bli bedre enn 16 Gigabyte også. Så hvorfor skal ikke folk sitte på gjerde litt til?

 

ICE.net kommer jo ikke med noen som helst antydninger til om de er villige til å skape et forbedret produkt for kunden for framtiden, med dette forretningsmessige vissvasset. Dette er ikke særlig god reklame for ICE.net, og den kunne de ha full kontroll over, siden den ligger på hjemmesiden deres. Hvorfor skrive så dårlige formuleringer. Frister ihvertfall ikke meg å bli kunde når en ser slik "negativ tilbakegang". Det er opp til ICE å bevise for oss noe annet, at fremtiden skal bli bedre.

 

Alle forstår at ICE.net trenger kunder for å etablere seg bedre. Men får de særlig flere med slike formuleringer?

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Dere får ingen kunder når dere sier/skriver at prisen går opp ettee 12 mnd. Folk vil ha billig hele tiden. ?

 

Enig.

 

https://www.ice.no/private/mobile-broadband/

 

Sjekk, til og med datahastigheten går ned fra 16 GB per mnd. til 8 GB per mnd..

Jeg kan forstå at ICE.net ønsker kontroll ved å ikke la noen kunder få sitte med 16 Gigabyte for all fremtid. Men, en gang må jo utviklingen bli bedre enn 16 Gigabyte også. Så hvorfor skal ikke folk sitte på gjerde litt til?

 

ICE.net kommer jo ikke med noen som helst antydninger til om de er villige til å skape et forbedret produkt for kunden for framtiden, med dette forretningsmessige vissvasset. Dette er ikke særlig god reklame for ICE.net, og den kunne de ha full kontroll over, siden den ligger på hjemmesiden deres. Hvorfor skrive så dårlige formuleringer. Frister ihvertfall ikke meg å bli kunde når en ser slik "negativ tilbakegang". Det er opp til ICE å bevise for oss noe annet, at fremtiden skal bli bedre.

 

Alle forstår at ICE.net trenger kunder for å etablere seg bedre. Men får de særlig flere med slike formuleringer?

 

 

Jeg har faktisk valgt å bestille fra ICE.net nå. Jeg setter ikke pris på at Banzai hadde lokkepriser i noen måneder, og deretter skrur opp prisene. Da liker jeg heller at ICE på forhånd informerer om hva fremtidsplanene er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apropos Banzai.

Hvem andre tilbyr noe liknende? Jeg trenger minst 50 helst 100 GB i måneden, og jeg trenger også muligheten til å ringe.

 

Såvidt jeg ser er Banzai fortsatt billigst. Men ikke så billige som før.

Og jeg må ha det selskapet som gir best dekning, altså Netcom-dekning. Telenor er ikke bra nok.

 

Tidene forandrer seg. Telenor har mistet forspranget de hadde, i hvert fall på de stedene jeg regelmessig oppholder meg.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...