Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ei jente har vært forskjellige grader av forelsket i meg i mer enn to år. Vi har vært gode venner disse årene, og jeg har vært blind for at hun hadde følelser for meg. Hun fortalte meg om følelsene sine i desember, men vi forble venner, ikke noe mer.

For et par uker siden var det som om en bryter skrudde seg på, og jeg forstod plutselig at jeg har veldig lyst til å ha dette mennesket i livet mitt, mer enn bare som god venn. Jeg er dog redd for om hun har lagt vekk sine følelser for meg og gått videre.

 

Kan gamle følelser vekkes til live? Det hadde vært artig om noen her inne har vært borti noe sammenliknbart og vil dele sine erfaringer :)

Selvfølgelig kan følelser komme tilbake.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Kan gamle følelser vekkes til live? Det hadde vært artig om noen her inne har vært borti noe sammenliknbart og vil dele sine erfaringer :)

 

Ja, så klart kan de det

 

Vi er hukommelsen, og hvis du legger merke til deg selv i løpet av en dag, antar jeg at du vil finne at det dukker opp mange gamle minner som bevisstheten kan hekte seg på, produsere en følelse som er sterk nok til at du tror på den, og dermed blir du det du følte, selv om det ikke er der her og nu

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Min erfaring er at gamle følelser vekkes til live ja. Men det gjør også de gamle årsakene til det første bruddet. Noe som fører til et brudd nummer to når hverdagen kommer snikende.

Da har man kastet bort ikke en, men to perioder på samme misslykkede prosjekt.

 

Men lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...