Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Sverige


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nyland

Omar - Nordtveit - Hovland - Linnes

Tettey - Johansen

Helland - Ødegaard - Moi

King

 

Fy flate for et morsomt lag, blir dessverre ikke Moi (kjenner jeg Høgmo rett), men det er ingen bedre der. Skjelbred starter nok til høyre istedetfor Helland. Håper på den tyske stopperduoen.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Nyland

Omar - Nordtveit - Hovland - Linnes

Tettey - Johansen

Helland - Ødegaard - Moi

King

 

Fy flate for et morsomt lag, blir dessverre ikke Moi (kjenner jeg Høgmo rett), men det er ingen bedre der. Skjelbred starter nok til høyre istedetfor Helland. Håper på den tyske stopperduoen.

Har Moi også blitt kalt opp? Trodde det var Tarik.

Lenke til kommentar

Tror norge kan håpe på uavgjort i denne kampen :( Drillo-tiden er forbi for lenge siden, og norge har ikke prestert noe som helst etter det! Norge glimter av og til, så vi får håpe at dem gjør det i denne kampen :) Alltid artig å slå svenskene^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Helt alvorlig, det svenske landslaget er ikke mye bedre enn det norske uten Zlatan. Gleder meg hvertfall som faen til kamp, mitt største ønske er at Ødegaard tar en tunnel på Zlatan.

Lenke til kommentar

I den forrige kampen i Sverige, var det i beste fall jevnspilt. Norge var stort sett best i alle lagdeler. Det ble 4 - 2 til sverige, men uten Zlatann hadde sannsynligvis sverige tapt den kampen.

 

Norges problem er fremdeles det bakre rekker. Får vi bedre orden på det, blir det bra.

Lenke til kommentar

I den forrige kampen i Sverige, var det i beste fall jevnspilt. Norge var stort sett best i alle lagdeler. Det ble 4 - 2 til sverige, men uten Zlatann hadde sannsynligvis sverige tapt den kampen.

 

Norges problem er fremdeles det bakre rekker. Får vi bedre orden på det, blir det bra.

Men norge må også lære seg å score litt mål! Har ikke blitt så mye av det i de siste årene syns jeg!

Lenke til kommentar

Håper helland får spilletid! Han må da være vår klart beste høyreving? 

Vi har noen som kan ta hans plass, men han er nok den råeste vi har :) Han har et talent som vi i norge skal lete lenge etter! Når han bruker sitt talent fult ut hele tiden, så er han etter min mening en av norges beste spiller! Jeg digger virkelig helland :)

Endret av Koven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...