Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Marquis De Sade sin 120 Days of Sodom er ikkje det mest uskuldige eg har gitt meg ut på, men eg er glad i folk som skriver bra, så sånn får det vere. (Neida. Leser den kun på grunn av all rumpepøkinga og poopen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

np: Coca Cola Christmas - Holidays are coming! - Coca-cola Advert Christmas Song [00:15/01:01 (128 kbps, 44 kHz)]

Endelig! Jeg har gått og nynnet i to uker, og nå kan jeg endelig høre den igjen. <3

Som jeg skrev på face. At du orker :p

Behagelig å høre på. :)

Skrevet

Marquis De Sade sin 120 Days of Sodom er ikkje det mest uskuldige eg har gitt meg ut på, men eg er glad i folk som skriver bra, så sånn får det vere. (Neida. Leser den kun på grunn av all rumpepøkinga og poopen)

Med unntak av noe Hentai, så er det den filmen jeg har minst lyst til at mine foreldre skal finne frem fra DVD-samlingen som jeg oppbevarer hjemme hos dem.

Skrevet

det er vel derfor jeg alltid må "rydde opp" laptopen til mamma hver juleferie. Fullt av spam i inbox, adware og toolbars i nettleser fordinhun trykker på alt mulig sånn VINN IPAD FOR 1 KRONE og legger igjen emailen sin overalt

Skrevet

det er vel derfor jeg alltid må "rydde opp" laptopen til mamma hver juleferie. Fullt av spam i inbox, adware og toolbars i nettleser fordinhun trykker på alt mulig sånn VINN IPAD FOR 1 KRONE og legger igjen emailen sin overalt

Beklager.

Skrevet

Tenker du på Carlsen? Det er ikke idrett. Sport og idrett betyr ikke det samme.

Det kommer ann på hvor man slår opp defineringen. Det kan altså diskuteres. Språkrådet anser idrett som "form for åndelig eller kroppslig virksomhet".

Skrevet (endret)

hvorfor kunne ikke han andre karen ta dronninga til bagnus barlsen med kongen?

ah tror jeg ser det nå, tenkte ikke på at bonedne var den veien

Endret av General lil thugga Bork Laser 2003
Skrevet

Svart må ta hvit dronning med enten sin konge eller sin bonde. Tar han den med kongen sin, så er det sjakkmatt ved tårn H8, og tar han den med bonden sin er det sjakkmatt ved tårn F7.

Skrevet (endret)

Du ser selv hvor latterlig dette er. Å stirre 6 timer på et brett og flytte noen brikker ift å trene hardt hele året og gå 10km på ski flere ganger på rad.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Nei, det ser jeg virkelig ikke. Carlsen trener minst like hardt, og han er verdensmester i en sport med flere hundre millioner utøvere verden over.

At det i det hele tatt sammenlignes med nissesporten langrenn, dét er latterlig det.

Endret av Skurupu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...