Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oca cola holiker her, ukas forbruk i bilde :tease: av cola.

Jesus.

Jesus har ikke så mye med cola å gjøre. Men Jokingnutria, seriøst, hvis du drikker 24 liter cola i uka, burde du seriøst bremse litt.. Noen ganger drikker jeg 2-3 i uka, og jeg synes DET er mye..

Skrevet

Jeg er Coca-Coliker selv, i alle fall har jeg vært det, men på det meste drakk jeg 10,5 liter i uka og mente det var mer enn nok. Nå er det kanskje 2-3 liter, og da er det ikke bare Coca-Cola, heller, men også Fanta Zero, Tab X-tra, og Urge. Skulle til tider ønske at de laga en Urge light, men jeg er rimelig sikker på at det ville blitt som med Coca-Cola Light, Zero, og Life, og ville ha smakt høgg, så sånn sett er det greit at de ikke har gjort det. :p

Gjest Bruker-360061
Skrevet (endret)

Cola var uansett bedre da det faktisk var coca i det.

Endret av Bruker-360061
Skrevet

Det er passe greit å bo i kollektiv med en kokk. Enda bedre at gatekjøkkenet på hjørnet selger god falafel til to euro. Skal hamstre fett som en gærning fram til vinteren. 

Gjest Bruker-360061
Skrevet

Hvor bor du? Siden du ikke stoler på kokken.

Skrevet

Berlin. Stoler selvsagt på kokken. Spiser mat både her og der. Spiser alt jeg får. Det finnes ikke et nei i min munn, bare mat. 

Skrevet

Mye sukker i cola ja, men så er det så godt! Men prøver å begrense meg til 1-2 halvannenlitere hver helg, og ingenting i hverdagen. Gleder meg til fredag ja! :D

Coca cola holiker her, ukas forbruk i bilde :tease: av cola.

Det der er 100% potet-tier, bytt till lettbrus iallefall.

Skrevet

Jeg er Coca-Coliker selv, i alle fall har jeg vært det, men på det meste drakk jeg 10,5 liter i uka og mente det var mer enn nok. Nå er det kanskje 2-3 liter, og da er det ikke bare Coca-Cola, heller, men også Fanta Zero, Tab X-tra, og Urge. Skulle til tider ønske at de laga en Urge light, men jeg er rimelig sikker på at det ville blitt som med Coca-Cola Light, Zero, og Life, og ville ha smakt høgg, så sånn sett er det greit at de ikke har gjort det. :p

Trodde du var avhengig av pepsi max?

Skrevet

Så fort jeg har fri fra jobb, så snur døgnet mitt seg automatisk til å legge seg 06:00. Slik holder det seg i noen uker. Om jeg går lengere enn det, så begynner det å skli mer og mer ut etter hvert, og jeg sitter oppe til 8-10-12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...