Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal vs Aston Villa (FA-Cupfinalen 2015)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Özil vært strålende så langt!

Snakker om a? Özil er jo pissdårlig ifølge Adrax og Benbjo.

 

Selv om han er involvert i absolutt alt av småsjanser og store sjanser.

20 gode minutter 2 ganger i året gjør deg ikke til en bra spiller.

 

Sånn på generell basis altså

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

 

Özil vært strålende så langt!

 

Snakker om a? Özil er jo pissdårlig ifølge Adrax og Benbjo.

 

Selv om han er involvert i absolutt alt av småsjanser og store sjanser.

 

 

Ozil har vært dårlig hele sesongen, det har jeg sagt. Jeg har derimot ikke sagt at han har vært pissdårlig denne kampen, for den er nemlig ikke ferdig. Kunne hatt assist om Walcott hadde scoret, og hadde en fin flikk nettopp. Han liker tydeligvis å spille mot Villa, for han storspilte mot dem sist gang vi møttes.

Lenke til kommentar

Jeg syntes virkelig synd på dere to nevnte herrer for at dere ikke klarer å forstå hva Özil faktisk bringer på bordet når han spiller. 

 

Uten Özil tikker ikke Arsenal i nærheten av like godt som det gjør han er på banen. Vi skaper ikke like mange sjanser og vi har ikke ballen like mye. Özil er en av våre viktigste brikker. Og det er en grunn til at han regnes for å være blant verdens beste spillere. For det er han absolutt.

 

Men, dere vet vel mer enn Mourinho, Wenger og Löw etc.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg syntes virkelig synd på dere to nevnte herrer for at dere ikke klarer å forstå hva Özil faktisk bringer på bordet når han spiller. 

 

Uten Özil tikker ikke Arsenal i nærheten av like godt som det gjør han er på banen. Vi skaper ikke like mange sjanser og vi har ikke ballen like mye. Özil er en av våre viktigste brikker. Og det er en grunn til at han regnes for å være blant verdens beste spillere. For det er han absolutt.

 

Men, dere vet vel mer enn Mourinho, Wenger og Löw etc.

 

Det kan du umulig vite. Hadde Rosicky fått flere sjanser og mere spilletid tror jeg han kunne bidratt mer enn det Ozil har gjort hele denne sesongen. Ikke et sjokk at blinde fans ikke ser hva enkeltspillerne gjør på banen over tid.

Lenke til kommentar

 

Jeg syntes virkelig synd på dere to nevnte herrer for at dere ikke klarer å forstå hva Özil faktisk bringer på bordet når han spiller. 

 

Uten Özil tikker ikke Arsenal i nærheten av like godt som det gjør han er på banen. Vi skaper ikke like mange sjanser og vi har ikke ballen like mye. Özil er en av våre viktigste brikker. Og det er en grunn til at han regnes for å være blant verdens beste spillere. For det er han absolutt.

 

Men, dere vet vel mer enn Mourinho, Wenger og Löw etc.

 

Det kan du umulig vite. Hadde Rosicky fått flere sjanser og mere spilletid tror jeg han kunne bidratt mer enn det Ozil har gjort hele denne sesongen. Ikke et sjokk at blinde fans ikke ser hva enkeltspillerne gjør på banen over tid.

 

Rosicky har fått spille flere kamper i den rollen Özil har i laget, men han er ikke i nærheten av å skape like mange sjanser som det Özil gjør. Og han scorer heller ikke like mange mål som tyskeren (selv om Özil ikke akkurat scorer flust med mål. Min eneste kritikk mot tyskeren forøvrig). For å ikke snakke om at Rosicky er ekstremt ustabil sammenlignet med Özil. Her snakker vi om en spiller som kan være verdensklasse den ene kampen også ganske så bedriten den neste.

 

Og ironisk nok at folk som ser 50+ kamper i løpet av en sesong er "blinde", men at du klarer å plukke ut den ene spilleren som har spilt rimelig lite og fått mye medieflust de gangene han har spilt og bidratt. Snakk om å være blind.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...