Gå til innhold

[Undersøkelse] Interesse for norsk nettmagasin/blogg om herremote


  

17 stemmer

  1. 1. Er du interessert i en norsk nettside om herremote?

    • Nei, overhodet ikke
      4
    • Nei, jeg får dekket behovet gjennom engelskspråklige sider
      2
    • Ja, jeg ville gitt det en sjanse
      10
    • JA!
      1


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har lekt litt med tanken om å prøve å lage et nettmagasin/blogg om herremote og livsstil.
Det finnes en overflod av engelskspråkelige sider som fokusere på dette, men utenom enkelte rene blogger virker det å finne lite rettet mot det norske markedet. For de fleste er det ikke noe problem å lese på engelsk, så tanken er ikke å bare oversette tilsvarende innhold fra andre sider. Jeg tenkte å knytte innholdet til norske forhold, ikke minst ved å henvise til norske butikker/nettbutikker, men også å kunne tilpasse innholdet etter lokale "moteskikker", årstider, osv.

Av innhold tenker jeg ikke å finne opp hjulet på nytt, men fokusere på originalt og spennende stoff. Dette kan være relatert til aktuelle trender, nøkkelplagg, enkelte guider, tips og triks og ispedd noen litt mer personlige betraktninger.

Hva tror dere? Finnes det interesse blant den norske herrebefolkningen for noe slikt?

Alt av tanker og innspill taes i mot med stor takk.

 

(Hvis dette faktisk blir en realitet vil jeg også ønske å prøve å knytte til meg andre bidragsytere som har ulike interesser, og kunne tenke seg å skrive om dette. Så selv om alt for øyeblikket ligger langt frem i tid, så skriv gjerne en melding hvis du kunne tenke deg å investere en time eller to for å bidra med innhold. Bare fantasien setter grenser for hva dette kan være: Alt fra sneakers, slips, hårstyling, til hvordan knytte en sløyfe eller barbering.)

Endret av gulnisse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...