Gå til innhold

Ny toppmodell fra Sony


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurdere å kjøpe z1 Compact pga pris og holdbarhet. Tabbe?

 

Jeg oppgraderte fra Z1C til Z3C for å få litt større skjerm, stereo mikrofoninngang, headset med aktiv støyreduksjon, og dobbeltapp på skjerm for å vekke skjermen. Det er kanskje ikke de viktigste tingene for deg, og kona var godt fornøyd med å arve min Z1C.

 

Fordelene med Z1C er pris og robusthet (uten bakdeksel i glass som lett sprekker, og ferdigmontert beskyttelsefilm på frontglass) som du påpeker.

Lenke til kommentar

En helt OK oppgradering fra Z3, men ikke noe å rope hurra for. Absolutt ikke verdt å oppgradere fra Z3 iallefall.
Helt greit at de gikk å kalle den for Z3+ og ikke Z4, det er det ikke navnet verdt.

CDON har en grei deal, de gir to minnekort med på kjøpet (i tillegg til Sony Action Cam som alle andre) til de som forhåndsbestiller.
http://cdon.no/mobiltelefoni/sony_xperia_z3/

Endret av Ziiimba
Lenke til kommentar

 

Tror jeg foretrekker den magnetiske dokken. Brukte en stående dockstasjon med min gamle Galaxy S3 og det førte til så stor slitasje på kontakten at den ikke kunne lades med alminnelig kabel etter hvert.

 

Ellers en nokså grei oppdatering, mtp forbedringer på skjerm og prosessor. Vi får håpe at Sony har fått has på varmeutvikling på 810-brikka :p

 

Helt enig med deg, i forhold til den magnetiske dockingstasjonen. Har Z og Z2, og har blitt veldig glad i den liggende dockingen, at den nå er stående er vel det som skuffer meg aller mest med Z3+.

Jeg er bare glad for å bli kvitt docken. Glimrende at de har kommet med åpen vanntett USB-kontakt. Har en USB DAC/hodetelefonforsterker som brukes en del og da er det godt å slippe luka.

De nye forbedringene er såpass bra at jeg la inn ei bestilling nå da den er kommet ned i 6000. Ga ca. 5200 for Z3 da den kom.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...