Gå til innhold

Returnere ting hos elkjøp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan selvfølgelig returnere varer til Elkjøp uansett betalingsmåte innenfor åpent kjøp/angrefrist, men betalingen blir kreditert mot kjøpet. Hvis det er betalt med PayPal så blir det betalt tilbake til PayPal-kontoen akkurat som når det er betalt med Visa så blir det betalt tilbake til Visa-kontoen o.l.

Endret av Mr D
Lenke til kommentar

Man kan selvfølgelig returnere varer til Elkjøp uansett betalingsmåte innenfor åpent kjøp/angrefrist, men betalingen blir kreditert mot kjøpet. Hvis det er betalt med PayPal så blir det betalt tilbake til PayPal-kontoen akkurat som når det er betalt med Visa så blir det betalt tilbake til Visa-kontoen o.l.

Så det er ikke mulig å få kontanter tilbake?

Lenke til kommentar

Man kan selvfølgelig returnere varer til Elkjøp uansett betalingsmåte innenfor åpent kjøp/angrefrist, men betalingen blir kreditert mot kjøpet. Hvis det er betalt med PayPal så blir det betalt tilbake til PayPal-kontoen akkurat som når det er betalt med Visa så blir det betalt tilbake til Visa-kontoen o.l.

 

Javel? Jeg har alltid fått pengene kontant utbetalt i kassa, eller oppgitt kontonummeret mitt dersom det har vært store beløp. Har aldri vært snakk om tilbakebetaling til det kredittkortet som varen har blitt betalt med.

Lenke til kommentar

Spent på hva man ønsker å oppnå med dette.

 

 

Ta ut penger rentefritt fra kredittkort, eventuelt "svindle" cashback-program..

 

 

Evt. cashe ut stjålne Paypal-kontoer eller kredittkort.

Få kontanter ut fra et gavekort er jo også en mulighet om man skal legge godviljen til.
Lenke til kommentar

 

sparer til større ting en mat og godteri

Mat trenger du jo uansett. Da bruker du spend-on kortet på mat, så kan du legge av de pengene du egentlig skulle brukt på mat til siden. Er det så vanskelig? Å gjøre slikt man foreslår er svindel.

 

Jeg får jo mat hjemme :p Er bare 15 år og har fått spendon kort i julegave

Lenke til kommentar

Jeg får jo mat hjemme :p Er bare 15 år og har fått spendon kort i julegave

Da så. Men jeg står på det jeg tidligere har sagt, å "kjøpe" noe for så å returnere er på en måte svindel. Butikken må selge varen som B-vare og taper dermed penger på din grådighet, hvis du velger å gjøre det. Det er sikkert ting du kan bruke spendon-kortet på istedenfor å bruke kontanter. Ville vært rart om du ikke kjøpte NOE i løpet av året. Hva bruker du penger på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...