Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt PC-spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk spill. Ikke vent, kjøp nå, last ned og spill i kveld! For min del er det mye bedre enn Portal-spillene.

Har ikke spilt portal faktisk. Men liker idéen om tenkespill som samtidig setter spørsmål om vår eksistens. Hvis jeg forstår det rett. Ser vakkert ut iallefall.

Gjest Slettet+987132984
Skrevet

Hvorfor spiller folk LoL i stedet for DotA 2? Fordi det kom før og er enklere..?

Skrevet

Hvorfor spiller folk MOBA i det hele tatt er mitt spørsmål :p

Hvorfor spiller folk i det hele tatt? Jeg er ikke noe fan av turbasert spill og moba jeg heller, men alle har hver sin smak.

Skrevet

Trenger en anbefaling; begynner å gå lei av mine "go-to"-spill, og trenger noe nytt.

Det jeg liker er:

• Umiddelbar action
  • Variert men balansert gameplay
  • Multiplayer

Sjanger er ikke så nøye, spiller både FPS, MMO og TBS.

Det jeg ikke liker er

• Animerte sekvenser som låser spillet
  • Rollespill og/eller filmatiske spill, det blir uansett platte greier

De spillene jeg har spilt mest over de siste årene har vært BF4, BF3, WoW, Civ5.

Spill jeg har kjøpt og mislikt er f.eks. BioShock Infinite (låste sekvenser), Borderlands 2 (sekvenser + for lite multiplayer), Titanfall (for lite variert).

Tenkte å kanskje prøve Dota/LoL, men synes at f.eks. Starcraft blir litt for stressende så tror kanskje ikke de er midt i blinken.

Skrevet (endret)

Hva med Warhammer: End Times - Vermentide ?

Kjøpte det igår og synes det er veldig artig. 

Endret av LarZen
Skrevet

Koster jo ingenting å prøve MOBA-ene. Smite hvis du vil ha tredjeperson, Heroes of the Storm hvis du er veldig fan av Blizzard og LoL/DOTA ellers ...? Prøv alle, koster ingenting å prøve.

Gjest Slettet+987132984
Skrevet

Trenger en anbefaling; begynner å gå lei av mine "go-to"-spill, og trenger noe nytt.

Det jeg liker er:

• Umiddelbar action
  • Variert men balansert gameplay
  • Multiplayer

Sjanger er ikke så nøye, spiller både FPS, MMO og TBS.

Det jeg ikke liker er

• Animerte sekvenser som låser spillet
  • Rollespill og/eller filmatiske spill, det blir uansett platte greier

De spillene jeg har spilt mest over de siste årene har vært BF4, BF3, WoW, Civ5.

Spill jeg har kjøpt og mislikt er f.eks. BioShock Infinite (låste sekvenser), Borderlands 2 (sekvenser + for lite multiplayer), Titanfall (for lite variert).

Tenkte å kanskje prøve Dota/LoL, men synes at f.eks. Starcraft blir litt for stressende så tror kanskje ikke de er midt i blinken.

DotA (og lignende) er mindre stress enn fullverdige RTS - som regel bare en enhet å kontrollere.. :)

Men jeg ville anbefalt deg å sett noen nybegynnerguides på YouTube eller spilt med noen venner i starten. Miljøet er ikke så positivt mot nybegynnere :p

Skrevet

De Tomb Raider spillene i pakken på steam, er det alle? Tenker da ikke på de som evt er gitt ut på håndholdt. Kjøpte nemlig pakken under salget.

Vet at ikke Rise of the Tomb Raider er med da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...