Gå til innhold

RUSS04


Anbefalte innlegg

Jeg føler at hardware.no forumet har vært en stor del av mitt liv... som f.eks inspirerte meg til å bygge min første data til 20k, vannkjølt med modda kabinett, inspirerte meg til å dra til TG03, og har hjulpet meg når jeg aller mest trengte det...

 

Derfor er jeg stolt av å være medlem av hardware.no gruppen på russ.no

 

ER DU?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei jeg er ikke medlem av hardware.no gruppa for da mister jeg sjangsen til å få kontakt med damer i løpet av hele russetida!

 

neida. gidder ikke å makke med det der

Det syns jeg var sløvt av deg, du er jo ingen andre enn den du egentlig er? hjelper ikke å skjule at du er her...Du har jo tonnevis med innlegg...du kan ikke skjule det, like greit å komme ut av skapet igrunn...Eller viser du ikke respekt til forumet kansje? :grin:

Lenke til kommentar
nei jeg er ikke medlem av hardware.no gruppa for da mister jeg sjangsen til å få kontakt med damer i løpet av hele russetida!

 

neida. gidder ikke å makke med det der

Det syns jeg var sløvt av deg, du er jo ingen andre enn den du egentlig er? hjelper ikke å skjule at du er her...Du har jo tonnevis med innlegg...du kan ikke skjule det, like greit å komme ut av skapet igrunn...Eller viser du ikke respekt til forumet kansje? :grin:

hvis det er ei dame jeg vil komme i kontakt med som hater hw.no så ville jeg skjult det ja. men det er bare det at jeg ikke gidder å styre med russ.no profilen min. prøvde å logge på men det var ugyldig brukernavn

Lenke til kommentar
hvis det er ei dame jeg vil komme i kontakt med som hater hw.no så ville jeg skjult det ja. men det er bare det at jeg ikke gidder å styre med russ.no profilen min. prøvde å logge på men det var ugyldig brukernavn

Det blir det samme som at du f.eks kjører Mercedes, så møter du en dame som hater Mercedes (og andre "dyre" merker), selger du bilen din pga. kvinnfolkets mening om kjøretøyet ditt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...