Gå til innhold

Spørreundersøkelse om voldelige video spill


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg jobber fortiden med en bachelor innlevering i faget Spill og Opplevelsesteknologi. Jeg har fordypt meg i voldelige video spill.

 

Derfor har jeg laget en spørreundersøkelse på nett som jeg håper folk har tid til å fullføre. Dette hadde hjulpet meg mye. 

 

Spørsmålene handler om selve spillingen, og litt på det sosiale\ utenfor det digitale liv. 

 

 

Spørreundersøkelsen er selvsagt 100% anonym, eneste du må svare på er kjønn og ca alder.

 

Det kan være en del skrivefeiler. Beklager dette på forhånd.

 

Link til spørreundersøkelsen her:

 

https://freeonlinesurveys.com/s/cp1u5hi9plzkrp3658334

 

Takker på forhånd, kan gjerne diskutere vold i video spill i denne tråden.

Endret av Nessi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme problem med spørsmål 11, spørsmål 25 har også endel alternativer som ikke virker til å ha så mye med spørsmålet å gjøre, spørsmål om man er sosial, endel av svaralternativene er bare hva slags hobbyer man har.  i tillegg er de to alternativene som handler om man faktisk er sosial litt ekstreme, enten sitter stort sett hjemme, eller mye med venner, hva med "middels mye ute med andre"?

 

AtW

Lenke til kommentar

Besvart. Som alle over nevner, spørsmål nr 11 er ødeleggende for mange (hehe jeg har desverre fått kjeft for å bruke for mye tid av min kjære :p )

 

Spørsmål 4: Du har med mmorpg som alternativ, men ikke RPG? Ja ja, er i det minste en åpen kategori der.

 

Har vært en del slike undersøkelser her på gamer i det siste. Flere har lovet å komme tilbake med noen slags form for konklusjon, eller oppsummering når undersøkelsen er ferdig. Men har ikke sett noe til at noen faktisk har gjort det. Du på den annen side, lover i det minste ingen ting. Men hadde uansett verdt fint om du kom med en form for konklusjon, eller tilbakemelding på hvordan du har brukt oppgaven, eller hvordan beacheloroppgaven gikk når du er ferdig :)

Lenke til kommentar

Oj, vært på jobb fram til nå.  Har neon problemer med siden, som jeg må bruke litt tid på. Eneste jeg har klart å gjøre nå er å gjøre nr 11 og nr 25 valgfri.

 

Tørr ikke stoppe undersøkelsen får å redigere den, vil ikke miste resultater. Jeg kan heller ikke legge til alternativer nå. :(

 

Har vært litt stressa, så derfor er det noe som kan være litt uklart i undersøkelsen eller mangle sjangre som RPG. Er også ikke heeeelt 100% god på  alle de forskjellige sjangrene :)

 

Når det kommer til konklusjon så tør jeg ikke love noe, men kan prøve å komme med det jeg skriver i bachelor innlevering.

Endret av Nessi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...