Gå til innhold

Warcraft-filmen er utsatt –igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Typpisk Blizzard.

Vill heller vente litt enn å ende opp me å se en halv ferdig film

 

 

Typisk Blizzard betyr ikke at det er negativt. Er helt enig med det du sier. Setter pris på at de tar seg tid til å gjøre det ordentlig. Det er typisk Blizzard å ikke slippe et produkt før de er fornøyd med det.

 

Jeg klager ikke på det, ved mindre de tar en Ghost.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 

Typpisk Blizzard.

Vill heller vente litt enn å ende opp me å se en halv ferdig film

 

 

Typisk Blizzard betyr ikke at det er negativt. Er helt enig med det du sier. Setter pris på at de tar seg tid til å gjøre det ordentlig. Det er typisk Blizzard å ikke slippe et produkt før de er fornøyd med det.

 

Jeg klager ikke på det, ved mindre de tar en Ghost.

Er mere snakk om når du har så mye penger som Blizzard så kan du ta deg all tid i verden.

 

Er nok ikke kvalitets sikring, er mer kaffe sitting som stopper dem.

 

Tror du at firma som Blizzard jobber i spreng hver eneste dag for at du skal få det perfekte spillet, dette er veteraner som har jobbet der siden starten og sikkert går rundt og bare casher in royalties.

 

Ta og les litt komentarer fra folk som har arbeidet der, ganske morsomt og lese. :p

Lenke til kommentar

Ikke spilt spillene til dem men jeg kommer sikkert til å se filmen hvis jeg husker det, jeg syns slike filmer er kule :)

 

Anbefaler deg til å spille Warcraft 3. Har en utrolig god campaign, og er fortsatt gøy å spille igjennom selv med veldig utdatert grafikk. Men for filmen sin del kan du skippe. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Ikke spilt spillene til dem men jeg kommer sikkert til å se filmen hvis jeg husker det, jeg syns slike filmer er kule :)

Anbefaler deg til å spille Warcraft 3. Har en utrolig god campaign, og er fortsatt gøy å spille igjennom selv med veldig utdatert grafikk. Men for filmen sin del kan du skippe. :)

 

Hvorfor syns du jeg burde skippe filmen?

Lenke til kommentar

Håper folk skjønner dette er en positiv forsinking. Det er på grunn av at filmselskapet har trua på denne filmen at den flyttes til sommer 2016, sommer og jul er de 2 periodene når storfilmer kommer, og filmselskapet virker å ha nok tro på denne til at de tør å la den konkurrere mot de andre storkanonene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...