Gå til innhold

Quake 3 Arena + jenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

ehmm...Quake 3 er ikke mitt felt men hvis du tilfeldigvis skulle spille Counter-Strike så er det en hel del jenter som gjør det. er jo en 100% jenteklan som heter Sisters of Terror som er rimelig "kjent"i Counter-Strike. skal se om jeg finner ut hvor de holder til på irc eller URL til sia deres...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hmm......aldri sett denne diskusen før.....kul diskus...Anyways....jeg må bare få si det...

 

Jeg HATER å spille MOT jenter som spiller FPS spill.

DE ER SÅ FORDØMT GODE!!!....vel..kanskje ikke til å begynne med, men huff..la dama lese manualen, og henda går som trommstikker!....

 

Å se er å tro...og jeg har hatt den uheldige gleden av å se ei dame som gikk fra å ikke kunne noe FPS til å banke livskitten ut av meg og kompisene mine etter 4 timer med hardbarka Unreal Tournament!...

 

Trikset ligger i at jenter greier å bruke begge hjernehalvdelene sammtidig....multitasking U know..(som i en amiga)..mens vi gutta ligner mer på en seig pentium XX prosessor...vi må dele inn prosessortid for hjernen for å passere hjernebarken....er det rart at det LÆGGER i FPS med oss gutter sammenligna med jentene..??...huff....jeg tenker ÅH NEI om jeg ser ei jente som spiller....

 

MEN!!!.....Der finnes en god side....Emulatorer...vi gutta kan kjempe som småsei mot makrellstimen for å emulere en jentes ferdigheter på dette området..og det går helt og holdent ut på BIPS (Brain impuls speeds)...Så jeg må konkludere med at jeg liker å spille sammen med jenter siden jeg lærer mye!..;o))..

 

JENTER RULEZ!!!!....WOOHOO!!!......Om det finnes noen jenter her som kunne tenke seg å UT-e litt sammen med meg...så send meg ei melding på ICQ 9664732.......og da mener jeg spilling...ikke noe forsøk på pickuplines...internet love is dead love..

 

So..for some blood girls...contact me...

Lenke til kommentar

hihi nå går man en smule langt?

 

...men må si at det er kult at det begynner å komme damer inn i dataverdnen. Slik som det er nå så stikker damene av/begynner å prate om "jente-ting" med en gang jeg og kompisene kommer inn på noe som har det minste med data å gjøre. (samma reaksjon når vi begynner å diskutere musikk, eller biler (der må jeg si at jeg reagerer likt da hihi har ikke pei på biler) -hva driver egentli jenter med? (sånn uten om å være kos å søte og greie og snille ogsånt mener jeg :wink: )

 

-Dip

Lenke til kommentar

Herr-e-gud (som jeg ikke tror på!) for en diskurs!

 

Dette er jaggu et skikkelig erh...14isforum :grin:

 

De datainteresserte damene jeg kjenner vier seg stort sett til IRC og har bredbåndslinjer hvis eneste purpose er å kunne sitte på IRC 24/7 og laste ned den siste Britney eller Bryan Adams-singel'n..(får vel fyre litt opp om fordommene når alt jeg skriver her..)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-20 16:36, Stine skrev:

DFN: hehe jaja.. tror nok det finnes endel andre jenter som ikke sitter på irc og laster ned spears osv.. hehe de er isåfall 14 år.. men du er kanskje rundt den alderen du oxo ? :wink:


 

Beklager å måtte skuffe deg, er nok noen år siden jeg var 14is..hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...