Gå til innhold

Quake 3 Arena + jenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-11-20 15:55, DFN skrev:

Herr-e-gud (som jeg ikke tror på!) for en diskurs!


Dette er jaggu et skikkelig erh...14isforum
:grin:

De datainteresserte damene jeg kjenner vier seg stort sett til IRC og har bredbåndslinjer hvis eneste purpose er å kunne sitte på IRC 24/7 og laste ned den siste Britney eller Bryan Adams-singel'n..(får vel fyre litt opp om fordommene når alt jeg skriver her..)



 

Må si meg veldig enig med det siste du sa, men det med fjortis forum...*slap*.

 

Alle jentene jeg kjenner er kun på internett for å være på MSN og er det ofte flere timer av gangen

Lenke til kommentar

Jaja da kom vi frem til at jenter må spille mer (bli litt mer nerdete :smile: ).

Men jeg har ett mer interessant spørsmål :smile:

 

Vil noen bytte min original kopi av ofp + dvd filmen multiplicity i en dvd spiller for pc? den trenger ikke å vere rask.

 

Til dem som har a7v-e kort.

 

Hva har dere klart å klokke t-bird 800 til?

 

Så til alle prisbeviste.

Hvor kan jeg få kjøpt en logitech optisk mus billig ? M$ serial v1.2 suger på fps spill.

samme med min trådløse a4tech.

Pappa sin logitech cordless mouseman wheel ruler jo i fps dah. Blir masse flinkere med en gang jeg bruker den.

 

Ett til pris spørsmål

 

Hvor får jeg kjøpt ps2 billigst?

 

Jaja nå er sof cden brent ferdi så nå skal jeg spille sof med en kamerat.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-21 08:35, Mr.Hassan skrev:

Hei DFN..


Eg meiner no at 14is ikkje har noko med alder å gjære men,at det er ein sinnstilstand...


Noko eg også lurer på er kvifor dette skulle være eit 14is forum?

Og om du meiner
forumet er eit 14is forum.Så vil det med andre ord seie at du ser på deg sjølv som 14is..?Siden du kommer med innlegg på forumet? :wink:



 

LoL! :grin:

 

Du har et poeng! Hva min sinstilstand forøvrig angår så er det godt mulig den befinner seg på et 14isnivå, dog det er vel neppe jeg den beste til å vurdere.

 

Var da meint som en fleip tross alt, alderen til folka her på forumet spenner seg nok fra 14 til 50 kan jeg tenke meg. Dog, enkelte treads og en viss useriøs oppførsel til tider gjør jo at man lurer litt.. :razz:

 

Er da absolutt ikke noe galt i å være 14is da, fin alder det, ingen bekymringer av det slag som kommer seinere og med hele livet foran seg! :smile:

 

Mvh DFN

Lenke til kommentar

Heh jeg er faktisk 15/f/norway, azzå. Så det så!!! Men nå må jeg gå og laste ned Britney-albumet og kanskje chatte litt på MSN... og GÅ INN PÅ http://www.yahoo.no og få e-post. Og jeg skal HENTE NED ringetoner til mobilen. Internett er så kult!

 

*...blah blah blah*

 

 

 

Jau jau. Nei da. Bare imiterte ei i klassen. Så ille er vi da ikke, selv om vi (jeg) egentlig nesten er fjortiser. Ingen fordommer her, folkens. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...