morgan_kane Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 (endret) Heisann. Diskusjon.no→ Spill→ E-sport→ Lag/guilddiskusjon og rekruttering Foreslår at det blir satt inn krav om å skrive rank og sted sammens med brukernavnet og hvilket spill det søkes i. Og da spesielt i CSGO da det er særdeles relevant. Blir veldig uoversiktelig når det bare er brukernavn og hvilket spill. Endret 10. april 2015 av morgan_kane
Zash Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 (endret) Akkurat som innlegget her! Var er greia med alle tallene? *Og "emnetittel" Endret 10. april 2015 av Zash
morgan_kane Skrevet 10. april 2015 Forfatter Skrevet 10. april 2015 (endret) Akkurat som innlegget her! Var er greia med alle tallene? *Og "emnetittel" hmm tallene var ikke inne når eg la inn innlegget. Men tror det henger igjen fordi jeg kopierte "stien" fra rekruteringsdelen av forumet. EDIT: fikset tallene Endret 10. april 2015 av morgan_kane
Rampage Skrevet 20. april 2015 Skrevet 20. april 2015 Har lagt ved en kunngjøring der det oppfordres til å legge ved rank i emnetittelen nå. 1
morgan_kane Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Skrevet 13. mai 2015 Oppdaget nettop at trådene opprettes av gamer.no fra spillmarkedet. Det vil si at tråden er autogenerert derifra. Løsningen er å implentere en funksjon som henter info ifra rank direkte fra utlysningen der.
Erlend Skrevet 22. mai 2015 Skrevet 22. mai 2015 Hei Jeg har lagt til info om rank/nivå i trådtitlene som genereres nå. Det vil gjelde på alle nye tråder som opprettes. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå