AfterGlow Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Er du en av de 1,2 millioner som har lastet ned appen?Populær Chrome-utvidelse inneholder skjult program som spionerer på surfingen din Lenke til kommentar
Nixoriuz Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Bruke nu bare http://prntscr.com/ så vis æ treng noe screenshots så trykke æ bare på PrintScreen på tastaturet og så merker æ området æ vil ha lastet opp på nett eller lagret lokalt kan også gå tilbake til gamle screenshots vis æ har hvert logget inn i programmet når æ laster opp screenshotet 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Eller du kan bare trykke printscreen, åpne paint, lime inn og beskjære. 4 Lenke til kommentar
Nixoriuz Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Eller du kan bare trykke printscreen, åpne paint, lime inn og beskjære. Jaja vis du gidd å bruke 5-10min extra så skal du bare gjøre det Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Er dette virkelig nyheter? Uansett hva du skal ha av addons til Chrome, så finner du malware/spyware i alle de populære tingene. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Eller du kan bare trykke printscreen, åpne paint, lime inn og beskjære.Jaja vis du gidd å bruke 5-10min extra så skal du bare gjøre det Tok meg vel femten sekunder, og da fortet jeg meg ikke. Kan umulig se for meg at et tillegg kan gjøre det så mye fortere, og uansett er det verdt den ekstra tiden å holde det enkelt. 3 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Eller du kan bare trykke printscreen, åpne paint, lime inn og beskjære. Jaja vis du gidd å bruke 5-10min extra så skal du bare gjøre det Det tar 30 sekunder maks. 1 Lenke til kommentar
Nixoriuz Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Tok meg vel femten sekunder, og da fortet jeg meg ikke. Kan umulig se for meg at et tillegg kan gjøre det så mye fortere, og uansett er det verdt den ekstra tiden å holde det enkelt. så må du croppe det lagre det og eventuelt laste det opp vis du skal dele det med venner Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Eller så kan man bruke Snippet Tool, og ta screenshot av nøyaktig det man vil ha screenshot av. 2 Lenke til kommentar
Nixoriuz Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Eller så kan man bruke Snippet Tool, og ta screenshot av nøyaktig det man vil ha screenshot av. ja funke det å men man må fortsatt laste det opp xD Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Den moderne bruker installerer visst gladelig et tillegg eller en app i stedet for å bruke ti minutter på å lære noe selv. 9 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Det som er poenget med slikt verktøy er jo å ta bilde av nettsiden og ikke av det du ser i vinduet. Dette er forøvrig innebygget i f.eks. FireFox Developer Tools (egen knapp for screenshot). Da kan du lage skjermbilder som det som er vedlagt her som kan være nyttig fra tid til annen. 1 Lenke til kommentar
steffmeisteren Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Skal vi se:Printscreen på tastaturet (Hold gjerne inne alt-tasten samtidig for KUN å ta bilde av markert vindu) -> Win + R -> skriv 'mspaint' og Enter. Deretter Ctrl + V og evt beskjær. Ctrl + S for å lagre.Tar ikke mange sekundene :-) Endret 10. april 2015 av SpZ 2 Lenke til kommentar
Rezic Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Er det mulig da folkens. Det er da vel bare å bruke utklippsverktøyet i Windows.. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Personlig så bruker en app som automatisk laster opp screenshots til imgur, og som gir meg bildelinken rett på clipboard. Vil absolutt si at det er verdt det, da jeg typisk tar en 7-8 screenshots per dag. Uten dette programmet så hadde jeg kanskje brukt 20 sekunder per bilde, mot 2 sekunder med. Det høres kanskje lite ut, men forskjellen ila et år blir en 17-18 timer i tidsbruk. 2 Lenke til kommentar
Nixoriuz Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Personlig så bruker en app som automatisk laster opp screenshots til imgur, og som gir meg bildelinken rett på clipboard. Vil absolutt si at det er verdt det, da jeg typisk tar en 7-8 screenshots per dag. Uten dette programmet så hadde jeg kanskje brukt 20 sekunder per bilde, mot 2 sekunder med. Det høres kanskje lite ut, men forskjellen ila et år blir en 17-18 timer i tidsbruk. Helt eni der der e også en grunn til at æ bruke http://prntscr.com/ Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Eller du kan bare trykke printscreen, åpne paint, lime inn og beskjære. Jaja vis du gidd å bruke 5-10min extra så skal du bare gjøre det Hvis du holder inne alt, mens du trykker printscreen, så blir bare det aktive vinduet tatt bilde av. <- skal veldig lite å da skjulde bookmerker og slikt, eller klippe ut det du skal ha. Lenke til kommentar
Nixoriuz Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Eller du kan bare trykke printscreen, åpne paint, lime inn og beskjære. Jaja vis du gidd å bruke 5-10min extra så skal du bare gjøre det Hvis du holder inne alt, mens du trykker printscreen, så blir bare det aktive vinduet tatt bilde av. <- skal veldig lite å da skjulde bookmerker og slikt, eller klippe ut det du skal ha. Ja vet man kan gjøre det men du spare mye tid over lengere tid ved å bruke http://prntscr.com/ eller et annet program Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Har man bestemt seg for at det en bruker er best, får man leve i den tro. 1 Lenke til kommentar
Camillaaa Skrevet 10. april 2015 Rapporter Del Skrevet 10. april 2015 Eller du kan bare trykke printscreen, åpne paint, lime inn og beskjære.Jaja vis du gidd å bruke 5-10min extra så skal du bare gjøre det Tok meg vel femten sekunder, og da fortet jeg meg ikke. Kan umulig se for meg at et tillegg kan gjøre det så mye fortere, og uansett er det verdt den ekstra tiden å holde det enkelt. Hvor mange tastatrykk brukte du? 1) Screenshot 2) Velg område 3) Last opp vs 1) Screenshot 2) WIN KEY + PAINT 3) Lim inn 4) Beskjære (dritt for oss med 3 skjermer) 5) Lagre 6) Laste opp 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå