Gå til innhold

Aprilfest 2015 - RandiA - Våren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fine bilder. Kjekt å se hva slags utstyr du brukte når du tok bildene.

Takker for kommentar, ja - vi er vel oppfordret til å ta med exif

 

Morsom grammotut. Det mønstret var veldig forseggjort og fint!

Den lyser opp ja - kom opp for noen dager siden faktisk.

 

Fargesterk og morsom grammotut, men hva i all verden er dette?

Det er kunst Jorun, utenfor et "aldershjem" - vet ikke om det er noe symbolsk jeg.

Lenke til kommentar

Krokus er så koselige, fint fanget.

 

Når jeg ser bildet ditt, tenker jeg at jeg bør ta frem makro-objektivet mitt, jeg har kjøpt det som var din gamle favoritt, Canon 60mm. Men det er et tiltak, da må jeg liksom frem med en fotobag også. Canon EOS M med 22mm passer i en bitteliten snutebag i vesken min.

Lenke til kommentar

Krokus er så koselige, fint fanget.

 

Når jeg ser bildet ditt, tenker jeg at jeg bør ta frem makro-objektivet mitt, jeg har kjøpt det som var din gamle favoritt, Canon 60mm. Men det er et tiltak, da må jeg liksom frem med en fotobag også. Canon EOS M med 22mm passer i en bitteliten snutebag i vesken min.

Ja, den 60mm var flott, hadde i tilleg ringer til den. (45mm'n nå er vel omtrent på høyde med den - kommer kanskje ikke SÅ nært innpå, men den er snabb å fotografere med)

 

Flotte blomsterbilder, Randi. Og jeg liker den påskeguloransje grammotuten! Skal vurdere å hive meg med som etternøler.

Takk for det,Linepusle. Slå deg med ja - du tar jo bilde omtrent hver dag likevel, og du har kanskje noen allerede fra de første april-dagene.

Lenke til kommentar

Syns det siste ble stilig. Dødt er også pent. :)

Takk for kommentar. Ja, visne blader, men ikke fluer.....

 

Virkelig flott, fjorårets Hortensia! :thumbup:

 

Takker. Ikke så mye igjen av den.....

Vakkert forfall, både av flueliket og hortensiaskjelettet

Takk for kommentar - enig med hortensiaen, men ikke flue-liket - det er litt "horror"

Ja, det var kontraster til de vanlige vakre blomsterbildene dine!

Takk for kommentar - litt viktig med kontraster ja.

Lenke til kommentar

Litt tidligere enn vanlig Jorun, og grunnen til at bildet ble slik: jeg var på treningstur, uten kamera, så disse halvveis i ruten min, puttet en i lommen - da ble det innefotografering. Veldig sterk vind i dag, så det var OK. (Benkplaten er det faste underlaget ja - og den er blank granitt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...