Gå til innhold

Hjelp meg med å få buildet mitt inn i budjettet mitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må dere slutte å tulle alle sammen! TS; betal det det koster! Her: LINK  :thumbup:

 

Kjøp en win lisens på finn.no, og kjøp HDD senere når du får råd. Ferdig bygd med 3års garanti, nok PSU til 3 skjermkort, Deluxe hovedkort med alt utenom BJ maskin. Hvis du ikke kjøper denne fortjener du buksevann. Og skynd deg før noen andre tar den! ;)

 

Edit: Ja, stryk dette. Jeg blandet tydeligvis sammen to maskiner. En med 970 og denne altså uten. Tror jeg så litt i kryss med 9 og 7 tall over alt.  :blush:

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Nå må dere slutte å tulle alle sammen! TS; betal det det koster! Her: LINK  :thumbup:

 

Kjøp en win lisens på finn.no, og kjøp HDD senere når du får råd. Ferdig bygd med 3års garanti, nok PSU til 3 skjermkort, Deluxe hovedkort med alt utenom BJ maskin. Hvis du ikke kjøper denne fortjener du buksevann. Og skynd deg før noen andre tar den! ;)

Nei nå tuller da du og fryktelig. Enten du eller komplett, den maskinen har jo ikke dedikert skjermkort engang!  :tease:

 

Støtter ellers i5 og GTX970. 

 

Å velge i7 over i5 hadde jeg kun gjort om redigering var 50% eller mer av aktiviteten på PCen. i5 tygger det unna veldig greit.

 

Edit: Trådstarter har jo ikke nevnt redigering engang, ingenting å lure på.

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...