Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligger jenta der bare kunne hu like greit sagt i fra på forhånd, det er noe av det kjedeligste som fins...

 

Mtp. hvor sjelden jeg kommer under sex så tenker ikke jeg over det som noe negativt lenger.

Sex er som regel det du gjør det til sjøl, vil du ha det livat så gjør du det, vil du pule en potetsekk så binder du hu fast....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kommer veldig an på omstendighetene. Hvis jeg bruker lang tid for å få jenta til sengs, og så er hun kjedelig. Så ja, da angrer jeg litt. Men er det ei jeg finner på fylla så har jeg ikke de største forventningene til meg selv eller henne. Så da angrer jeg ikke så lenge jeg våkner opp fri for kjønnssykdommer eller noe sånt.  

 

Det er hva jenta gjør ut av seg i senga. Hvis jenta gjør sitt beste og ikke bare ligger der så funker det fjell for meg. Om jeg kommer eller ikke klandrer jeg ikke jenta for. Det skulle vært det samme som om jenta angrer at hun hadde sex med en gutt hvis han ikke får henne til å komme. For det trengs to stk for å ha deilig sex. 

 

Men sex er sex. Skal ikke klage hvis man får seg noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg er dette snakk om rene motivasjonsfaktorer uavhengig av situasjonen. Det er positivt om jenta er god, men det drar ikke inntrykket noe spesielt ned. Med mindre det er snakk om direkte beskading og slike rariteter. 

 

Jeg knytter ikke noe spesielle forventninger til fyllasex eller one night stands. Er hun god er det positivt, er hun dårlig gjør det ingenting. 

 

Har man engasjert et forhold til ei jente og hun er god i senga er det positivt. Er hun dårlig pga sjenanse eller at hun er uerfaren har ikke dette noe betydning siden man har tid på å jobbe med det begge to.  

Lenke til kommentar

Slenger meg på denne med stort sett det samme som sagt tidligere. For MEG trenger ikke jenta å være verdensmester, men hun trenger å delta. Jenter som bare ligger der og skal "betjenes" får ikke flere runder av meg. Samme med innsatsen, har jeg måtta jobba en del for å komme til er nok forventningene en god del høyere enn en fersk "lettjent" fling :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...