Gå til innhold

Skyforge tråden - Action mmorpg


Anbefalte innlegg

2666540-7754931532-logo..png

 
Om Skyforge:
 
Skyforge er et Free to Play MMORPG som utvikles at Allods og Obsidian Entertainment. Skyforge er et AAA MMORPG, med flott grafikk, moderne åpent klassesystem, dypt og spennende progresjons system og et moderne Action Combat System. 

 

​Her er en bra video for å forklare progresjons systemet, samt hvordan du låser opp nye klasser. Skyforge har 13 klasser totalt. Du starter med 3 klasser også kan alle låses opp vie et "talent" system.

 

 

Skyforge

 

Skyforge FAQ.
 
Reddit Skyforge finner du her.
 
Skyforge Wiki: http://skyforge.wikia.com/wiki/Skyforge_Wiki

 

Skyforge Youtube Channel: https://www.youtube.com/channel/UCtL3NqIsRPRxe1Ojat-A6ew
 

skyforge_pvp_006.jpg

 
 
 

Endret av SnakeEye_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

5303 prestige, nå. Sitter fast quest-messig, siden jeg ikke klarer å soloe normal Okki eller den Pundits-questen i Neddits test area (eller hva det heter), men "koser" meg ellers med å gjøre regions opp og i mente, og litt FFA PvP på si. Samt order missions opp og i mente. Fyrer vel av en 8 - 10 timer i døgnet på spillet sånn i snitt, men capper likevel ikke sparks, så det er ikke 8 - 10 effektive timer, for å si det slik. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Aldri hørt om dette før, så starta for noen dager siden og så langt er jeg hekta. Ganske moro og annerledes enn mye annet jeg har prøvd.

 

Ser prestige ofte brukes i chat når folk skal danne grupper osv. Er dette et greit mål på powerlevel? På meg virker det å være en enda dårligere indikator enn "gearscore" eller cata-ilvl i WoW.

 

Og hvilke muligheter er det for sosial spilling? Må en være noenlunde samme prestige for at det skal være poeng å kjøre dungeons sammen med kompiser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...