Gå til innhold

Apple lanserte Apple Watch i ni land


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne selger garanter ikke mye 3 måneder etter lansering! I starten ja, men etter hvert havner den i skuffen med alle mulige andre gadgets som ikke dekker primærbehov.

 

Jeg kan garantere deg at Apple rapporterer om utsolgt, enorme køer, og millioner på millioner av solgte klokker kort tid etter de er sluppet ut.

Lenke til kommentar

Gjør nøyaktig det samme som min Pebble Steel gjør mot min iPhone 6 pluss i dag...

 

Fordelen er bare at Pebble holder i 4-5 dager. Anbefaler folk virkelig å heller teste den

 

Bestilte den nye Pebble Time Steel, den har 10 dagers batteritid mot 7 dager på den vanlige.

 

Skjønner ikke hvordan Apple Watch kan være verdt så mange tusenlapper... :p

Lenke til kommentar

 

Gjør nøyaktig det samme som min Pebble Steel gjør mot min iPhone 6 pluss i dag...

 

Fordelen er bare at Pebble holder i 4-5 dager. Anbefaler folk virkelig å heller teste den

 

Bestilte den nye Pebble Time Steel, den har 10 dagers batteritid mot 7 dager på den vanlige.

 

Skjønner ikke hvordan Apple Watch kan være verdt så mange tusenlapper... :p

Den er ikke verdt mange tusenlapper, det er bare noe de vil du skal tro.

Lenke til kommentar

Gjør nøyaktig det samme som min Pebble Steel gjør mot min iPhone 6 pluss i dag...

 

Fordelen er bare at Pebble holder i 4-5 dager. Anbefaler folk virkelig å heller teste den

 

Pebble er en bra klokke. Men å si at Apple Watch ikke gjør mer en Pebble er vel litt meningsløst.

 

Wifi tilkobling mot telefon hjemme? Hotellnøkkel? Pulsmåler? Motta samtaler? Apple pay?

 

Alt det kan din pebble gjøre?

Lenke til kommentar

Klokka er ikke pen en gang. Normalt sett har Apple vært flink på design, men her har de definitivt tråkket i salaten.

 

Ja, de har ikke peiling på design lengre. Det de burde gjort var å høre litt med forumbrukere rundt omkring.

For de har veldig mye samlet kunnskap om både produktutvikling, design, markedsføring og økosystemintegrasjon.

Lenke til kommentar

Apple, hva er det dere prøver på?! Dere kan da virkelig ikke forvente at folk skal bruke 130K på en klokke...

Apple har i år skrudd opp prisene på alt, og nå kommet med klokker til over 100K. Apple er ikke lengre opptatt av kundene, men av pengene. Ikke bra(ja, jeg har hatt Apple produkter siste 5 år)

Lenke til kommentar

Den er ikke verdt mange tusenlapper, det er bare noe de vil du skal tro.

Nettopp.

 

 

Wifi tilkobling mot telefon hjemme? Hotellnøkkel? Pulsmåler? Motta samtaler? Apple pay?

 

Alt det kan din pebble gjøre?

Pebble Time har noe som heter Smartstrap, som gjør at du kan koble til ekstra batteri, ekstra sensorer eller annen funksjonalitet. Du kan trekke 20mA fra dette grensesnittet, og med integrert batteri kan du trekke mer. Så, tja, Pebble kan potensielt sett gjøre veldig mye interessant.

 

 

Ja, de har ikke peiling på design lengre. Det de burde gjort var å høre litt med forumbrukere rundt omkring.

For de har veldig mye samlet kunnskap om både produktutvikling, design, markedsføring og økosystemintegrasjon.

Mange forumbrukere er faktisk ganske kompetente.
Lenke til kommentar

Synes Apple har mistet litt fokus her. Synes klokken gjør for mange ting, og navigasjonen virker ikke like intuitiv som på f.eks. iOS. Du har fire forskjellige måter å navigere på. Du har vanlig berøring for vanlige menyvalg. Du har "force touch" for å komme deg til undermenynen der du kan bytte utseende på "klokkeskjermen". Du har den digitale kronen som scroller, zoomer og tar deg hjem. Og til slutt har du en knapp som tar deg til vennelisten.

 

Jeg synes kanskje Apple burde ha kuttet ned på antallet måter å navigere på. Kronen synes jeg er en smart idé som skiller seg ut fra konkurransen, men ser ikke helt greia med "force touch". Den gjør jo foreløpig ikke noe som et såkalt "langtrykk" ikke gjør. De burde også gjort menyene litt mer minimalistiske. Det at man kan scanne flybilletter og betale fra klokka er en rimelig smart funksjon, men trenger man virkelig en app for å se bilder? Burde det heller ikke være tilpasset kjapp og glansbar informasjon, i stedet for å dynge på med funksjoner de færreste trenger?

Lenke til kommentar

I og med at Apple valgte å ikke nevne noe som helst om utrulling til flere land, noe de pleier å gjøre så tyder vel det på at klokken ikke vil være å finne i Norge før om flere måneder, om vi vil få førstegenerasjon i det hele tatt. Vi fikk vel aldri iPhone (1. Gen) eller iPad (1. Gen) offisielt i Norge i sin tid.

Lenke til kommentar

I og med at Apple valgte å ikke nevne noe som helst om utrulling til flere land, noe de pleier å gjøre så tyder vel det på at klokken ikke vil være å finne i Norge før om flere måneder, om vi vil få førstegenerasjon i det hele tatt. Vi fikk vel aldri iPhone (1. Gen) eller iPad (1. Gen) offisielt i Norge i sin tid.

 

Tror faktisk vi fikk iPad, men iPad 2 fulgte ganske tett etter.

Lenke til kommentar

 

Mange forumbrukere er faktisk ganske kompetente.

 

 

Jeg tror vi kan si at noen forumbrukere er ganske kompetente, men mange forumbrukere utrykker sine meninger som bastante fakta.

 

 

Sikker på at det ikke er mange forumbrukere som bastant uttrykker sine meninger som fakta? Eller er det faktaene som er bastante? :p

Lenke til kommentar

 

Mange forumbrukere er faktisk ganske kompetente.

 

 

Jeg tror vi kan si at noen forumbrukere er ganske kompetente, men mange forumbrukere utrykker sine meninger som bastante fakta.

 

 

Det virker som mange forumbrukere ikke klarer å se ting som åpenbart er uttrykt som meninger faktisk er meninger, og tror det framstilles som fakta. Feks er "Klokka er ikke pen en gang. Normalt sett har Apple vært flink på design, men her har de definitivt tråkket i salaten.", noe som definitivt ikke er "uttrykt som fakta"

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...