Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med jente på 16år, jeg er 24..


Anbefalte innlegg

Okey, er en grei kar på 24år. Ingen player, bare hatt sex i forhold tidligere.. Siste varte i over 5år.. Har kommet i kontakt med ei på 16år som vil treffe meg. Hu er fin og alt men det med aldern plager meg en del.. Traff jo exen da hun var 16år, men da var jo jeg yngre å! Er ikke ute etter å bruke jenta heller, men på en måte blir det jo det om jeg treffer henne og om det faktisk skjer noe? Blir litt feil å gå inn i et forhold med en 16åring. Så da gjelder det vell for sex også? Bør jeg være den voksne personen å bare styre unna?

 

Setter pris på sikkelige svar uten noe fordommer, TAKK!

 

Anonymous poster hash: 8be45...70c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Vanskelig å si, du må nesten føle på det selv, folk kommer til å dømme deg, men det som betyr noe er hva du føler er riktig. Hvis du vet med deg selv at du ikke kommer til å utnytte henne er det jo helt greit. Du virker reflektert nok til å forstå at hun har lite livserfaring, og behandler henne deretter.

Lenke til kommentar

Det er ikke voksent å innrette seg etter de rådende fordommene i samfunnet. Det er voksent å ta selvstendige valg. Det kan selvfølgelig også betegnes som voksent å være pragmatisk og holde seg unna unge jenter, sigøynere, muslimer eller andre kategorier av mennesker, dersom en venter at andre kan reagere negativt på et forhold med slike mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er kanskje det svakeste argumentet jeg noen sinne har hørt Obiwan.

 

Det er ingen fasit på hvordan en 16 åring er, eller hvordan en 24 åring er. Det kan være en dårlige ide av grunner allerede nevnt og at "maktforholdet" ofte med såpass unge jenter og en mann er veldig skeivt.

 

Det er egentlig bare du som sitter på svaret her og vet hvem du er og hvem denne jenta er og hva dere er i stand til å gjøre. På en side har du goe credentials, men på den er andre stiller jeg spørsmål over dømmekraften din nå du lager en tråd og spør hva du bør gjøre. Det er ingen fasit på 16 vs 24 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er også 24, jeg tror ikke jeg kunne greid det. Det er bare min personlige mening. Da jeg var 20 var jeg litt forelska i ei som var 16, selv da syns jeg det ble litt for mye "kids opplegg". Minimumsgrensa mi går på 18 år, da kan de hvertfall kjøre bil og kjøpe noe av drekka si selv osv, men du må får nesten vurdere om dette er noe du vil selv. Ellers er det jo ikke bare henne i verden, finnes masse jenter..

Lenke til kommentar

 

KJØR PÅ!, jeg er 27 og kom i kontakt med ei på 16 på tinder.... knullet henne mange ganger, helt utrolig deilig opplevelse. Hadde ikke hatt sex med en 16-åring siden jeg var 16 selv! Hun er utrolig søt og uskyldig og stoler helt på meg og vi er helt klare på at det ikke blir noe følelser. Hun sier hun så mye heller vil komme til meg og ha sex enn å ha sex med en hengslete 16-årig gutt... og da er det greit spør du meg. jenter på 16 i dag er IKKE som jenter på 16 når jeg vokste opp, hun er med på ALT. Analsex er helt vanlig å prøve FØR man er 18 i dag tydeligvis .... oh well, jeg nyter det så lenge jeg tør :p

 

Anonymous poster hash: 871c0...c74

 

 

Det at du velger å poste dette som anonym sier vel mer en teksten i posten din, det er folk som vil se på det som feil og det vet du tydeligvis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

KJØR PÅ!, jeg er 27 og kom i kontakt med ei på 16 på tinder.... knullet henne mange ganger, helt utrolig deilig opplevelse. Hadde ikke hatt sex med en 16-åring siden jeg var 16 selv! Hun er utrolig søt og uskyldig og stoler helt på meg og vi er helt klare på at det ikke blir noe følelser. Hun sier hun så mye heller vil komme til meg og ha sex enn å ha sex med en hengslete 16-årig gutt... og da er det greit spør du meg. jenter på 16 i dag er IKKE som jenter på 16 når jeg vokste opp, hun er med på ALT. Analsex er helt vanlig å prøve FØR man er 18 i dag tydeligvis .... oh well, jeg nyter det så lenge jeg tør :p

 

Anonymous poster hash: 871c0...c74

 

 

Det at du velger å poste dette som anonym sier vel mer en teksten i posten din, det er folk som vil se på det som feil og det vet du tydeligvis.

 

klart noen vil det, eldre jenter.... eldre jenter HATER at gutter har seg med sine største fiender, yngre jenter.... bare fordi de yngre jentene er så mye mer tiltrekkende for gutta.... men jo, 16 er på kanten og jeg har litt ekkel følelse i magen noen timer etter hver gang hun er her :p

 

Anonymous poster hash: 871c0...c74

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bedre med et engangstilfelle enn et forhold hvertfall. Tror ikke alderen 24 og 16 er sykt unormal når det er snakk om et engangstilfelle, eller kanskje noen flere ganger? Men å gå inn i et forhold med en 16-åring når man selv er i midten av 20-årene blir bare feil, synes jeg. Kamerat av meg gjorde det og mistet mye respekt blant folk. Forholdet varte selvfølgelig ikke lenge..

Lenke til kommentar

Nei, dette synes jeg er en veldig dårlig idé. 16-åringer virker gjerne voksne og klare til å møte verden, men husk at hun etter loven fortsatt er et barn i to år til. Jeg skjønner at det er fristende, og strengt talt er det fullt lovlig, men en som nettopp er ferdig med ungdomsskolen har ikke noe til felles med en i midten av 20-årene.

Lenke til kommentar

jeg er selv en jente på 17, og møter fast en fyr på 27, kun for sex og moro, ikke noe forhold. Det hadde aldri funket men sånn det er nå så er det helt supert!

 

Et forhold mellom 16 åring og 24 åring vil nok ikke fungere helt optimalt, og jeg snakker av erfaring. Tror du skjønner det selv og, men er litt redd for å innrømme det kanskje(?)...

 

 



Anonymous poster hash: c5875...7d0
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Okey, er en grei kar på 24år. Ingen player, bare hatt sex i forhold tidligere.. Siste varte i over 5år.. Har kommet i kontakt med ei på 16år som vil treffe meg. Hu er fin og alt men det med aldern plager meg en del.. Traff jo exen da hun var 16år, men da var jo jeg yngre å! Er ikke ute etter å bruke jenta heller, men på en måte blir det jo det om jeg treffer henne og om det faktisk skjer noe? Blir litt feil å gå inn i et forhold med en 16åring. Så da gjelder det vell for sex også? Bør jeg være den voksne personen å bare styre unna?

Pul henne så mye du klarer, bare idioter som dømmer deg for det uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kjør på! Blir det ikke med deg så blir det med annen fyr. Same stuff different guys.

Det finnes 50 åringer som har sex med 16 åringer i Norge. Du er bare 24. Young like hell.

Gjelder dette om denne 16 åringen er en muslimsk jente? Og gutten ikke har noen religiøs tilhørelse, eller er jøde?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...