Gå til innhold

[Løst] Død strømforsyning?


Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte en corsair tx650 strømforsyning og bestemte meg for å se om den funktet ved hjelp av paperclip testen. Etter å ha festet den bøyde bindersen og skrudd på strømmen spinner viftene opp i ett sekund før de slutter å snurre. Noen som vet hva dette betyr, kan det være håp eller må jeg erklære den død?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal selvsagt ha bindersen koblet mellom de to lederene hele tiden.

 

Har du koblet noen vifter på PSU slik at den har noe last?

koblet den opp mot en gammel stasjonær jeg har luggende, den ga strøm og pcen funket fint men viften snurret ikke. Ble etterhvert litt varm. Virker jo som den funker, men skal ikke viften snurre og kjøle ned
Lenke til kommentar

Hei

Kjøpte en corsair tx650 strømforsyning og bestemte meg for å se om den funktet ved hjelp av paperclip testen. Etter å ha festet den bøyde bindersen og skrudd på strømmen spinner viftene opp i ett sekund før de slutter å snurre. Noen som vet hva dette betyr, kan det være håp eller må jeg erklære den død?

 

Hejsan,

 

Testa att koppla in en fläkt eller liknande på nätaggregatet för att ge de lite last. Har du testat de i en dator?

 

Med vänliga hälsningar,

Corsair Johan

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

 

Hei

Kjøpte en corsair tx650 strømforsyning og bestemte meg for å se om den funktet ved hjelp av paperclip testen. Etter å ha festet den bøyde bindersen og skrudd på strømmen spinner viftene opp i ett sekund før de slutter å snurre. Noen som vet hva dette betyr, kan det være håp eller må jeg erklære den død?

 

Hejsan,

 

Testa att koppla in en fläkt eller liknande på nätaggregatet för att ge de lite last. Har du testat de i en dator?

 

Med vänliga hälsningar,

Corsair Johan

 

Hei, takk for hjelpen. Den funker, har den i et bygg med gtx 970 grafikk kort og den kjører bra. Viften spinner på heavy load

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...