Gå til innhold

Jeg trår for første gang inn i MMO verdenen. Anbefal noen titler til meg!


Anbefalte innlegg

Jeg poster ikke dette i Sosial Spilling pga dette er mer et "tips/råd emne"

 

Tro det eller ei, men jeg fikk ikke skikkelig internett før denne uken. Så i går trådde jeg for første gang inn i MMO sonen. Jeg begynte med Star Wars: The Old Republic.

 

Jeg trenger et MMO, helst et free-to-play, som ikke inneholder mye forvirrende tekster og bokser på displayet, hvor en har character creation og hvor en kan samarbeide med andre spillere/danne teams.

 

I kveld tenker jeg å prøve meg på Guild Wars 2, Dragon's Prophet og Continent of The Ninth Seal.

Har nettopp kjøpt Dynasty Warriors 8: Empires på Steam! HOLY H!

Endret av Dysfunctional
Fjernet reklame
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha MMO så er vell WoW det beste på markedet.

Nåja. WoW er helt klart det største på markedet, men det betyr ikke at det er det beste. Det betyr bare at de var tidlig ute og fikk en stor fanskare, så mange holder seg trofast til det, og andre slenger seg på fordi det er størst. Men det har også mistet mange spillere de siste årene, så tror ikke det vil holde seg størst lenge.

 

WoW sliter også med å være så tidlig ute, så det har ikke fått oppdatert seg så mye som nyere spill. De har derfor blitt nødt til å ta etter det andre gjør, og dermed sliter det med nytenking. Det er nok rimelig mye WoW gjør som andre har gjort før dem. Men fordi WoW er så stort og har så smarte PR-folk er det lett å vri litt på ordene for å få det til å høres mye mer originalt ut enn det faktisk er. Vi så mye av det samme etter Max Payne. MP innførte bullet time, så straks etter fikk vi en hel drøss spill med alle mulige varianter som gjore akkurat det samme, men kalte det noe annet for å prøve å være mer original. Vi snakker Tequila Time, Consentration Mode, Temporary Dilation, og fuglene vet hva annet de kaller det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...